Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007732" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007732 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, kteráje smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.

  • Název v anglickém jazyce

    Dynamic Concept of Value-Based Mangement as Base for Relationship Marketing Development

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with substance, phases and importance of value-based management dynamic concept at development of relationship marketing that is differentiated according to customers? needs and wants and according to customer life-time value, too. It means to make creatively these actions up and to develop these skills: Firstly permanent detecting of latent needs and wants of customers; secondly creation of supply that bring unique customer value and its commitment into firm; thirdly creation customervalue that is meaningful and understandable for customers; fourthly assessing how firm did at creating true customer value; fifthly improving value package to keep firm customers coming back.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VI

  • ISBN

    978-80-213-1774-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká zemědělská univerzita v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    17. 4. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku