Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007732" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007732 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Dynamické pojetí hodnotového managementu jako základ rozvoje vztahového marketingu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá podstatou, fázemi a významem dynamického pojetí hodnotového managementu při rozvoji vztahového marketingu diferencovaného podle potřeb a požadavků zákazníků, ale i podle celoživotní hodnoty zákazníků pro podnik. Znamená to kreativně zvládnout a v podniku rozvinout tyto dovednosti: 1. Permanentní odhalování očekávaných a latentních potřeb zákazníků. 2. Koncipování nabídky přinášející jedinečnou hodnotu zákazníkům a její sdílení uvnitř podniku 3. Vytvoření hodnoty pro zákazníka, kteráje smysluplná a pro zákazníky zřetelná. 4. Zhodnocení, jak postupovat při dodávání pravdivé hodnoty pro zákazníky. 5. Zlepšování hodnoty pro zákazníky, aby se k podniku zákazníci vraceli a posilovali s ním vztahy.
Název v anglickém jazyce
Dynamic Concept of Value-Based Mangement as Base for Relationship Marketing Development
Popis výsledku anglicky
This paper deals with substance, phases and importance of value-based management dynamic concept at development of relationship marketing that is differentiated according to customers? needs and wants and according to customer life-time value, too. It means to make creatively these actions up and to develop these skills: Firstly permanent detecting of latent needs and wants of customers; secondly creation of supply that bring unique customer value and its commitment into firm; thirdly creation customervalue that is meaningful and understandable for customers; fourthly assessing how firm did at creating true customer value; fifthly improving value package to keep firm customers coming back.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti VI
ISBN
978-80-213-1774-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Česká zemědělská univerzita v Praze
Místo vydání
Praha
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
17. 4. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—