Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak vytvářet znalostní systém pro hodnotový managemnet

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007725" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007725 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to Create Knowledge System for Value-Based Management.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with creation of knowledge system for a unique customer value creation and delivery at applying CRM strategy differentiated according to both customer needs and wants and a customer value to a company. It defines a process of general analysis of market environment, a detail analysis of customers, their segmentation according to their needs and consumer behaviour, analysis of competitors and analysis and evaluation of conditions at single target markets and at single customers. It showsthat this way of dynamic strategic marketing analysis is a base for value-based management and leads to discovery of latent customer needs and wants and increasing of delivered customer value.

  • Název v anglickém jazyce

    How to Create Knowledge System for Value-Based Management.

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with creation of knowledge system for a unique customer value creation and delivery at applying CRM strategy differentiated according to both customer needs and wants and a customer value to a company. It defines a process of general analysis of market environment, a detail analysis of customers, their segmentation according to their needs and consumer behaviour, analysis of competitors and analysis and evaluation of conditions at single target markets and at single customers. It showsthat this way of dynamic strategic marketing analysis is a base for value-based management and leads to discovery of latent customer needs and wants and increasing of delivered customer value.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    KSI Transactions on Knowledge Society

  • ISSN

    1313-4787

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    3

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    BG - Bulharská republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus