Znalosti pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190686" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190686 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Znalosti pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá rozpracováním procesu dynamicky pojaté strategické marketingové analýzy jako zdroje znalostí pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníky při uplatnění strategie CRM diferencované podle hodnoty zákazníků pro podnik. Definuje rámcovouanalýzu tržního prostředí, detailní analýzu mikroprostředí a analýzu a hodnocení podmínek na jednotlivých trzích u jednotlivých zákazníků. Ukazuje, že teprve takto pojatá strategická marketingová analýza vede k poznání latentních potřeb a požadavků zákazníků, jejichž uspokojení vede k zvyšování hodnoty pro zákazníka.
Název v anglickém jazyce
Knowledge for unique value creation
Popis výsledku anglicky
This paper deals with strategic marketing analysis process as knowledge base for an unique customer value creation at applying of CRM strategy differentiated according to a customer value to a company. It defines a general analysis of market environment,a detail analysis of market microenvironment and analysis and evaluation of conditions at single target markets and at single customers. It shows that this way of strategic marketing analysis realization leads to discovery of latent customer needs and wants and increasing of delivered customer value.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Znalostní ekonomika: trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe
ISBN
978-80-7318-646-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
81-87
Název nakladatele
UTB Zlín
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
Zlín
Datum konání akce
29. 11. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—