Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Znalosti pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníka

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190686" target="_blank" >RIV/46747885:24310/07:@0190686 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Znalosti pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníka

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá rozpracováním procesu dynamicky pojaté strategické marketingové analýzy jako zdroje znalostí pro vytváření zvláštní hodnoty pro zákazníky při uplatnění strategie CRM diferencované podle hodnoty zákazníků pro podnik. Definuje rámcovouanalýzu tržního prostředí, detailní analýzu mikroprostředí a analýzu a hodnocení podmínek na jednotlivých trzích u jednotlivých zákazníků. Ukazuje, že teprve takto pojatá strategická marketingová analýza vede k poznání latentních potřeb a požadavků zákazníků, jejichž uspokojení vede k zvyšování hodnoty pro zákazníka.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge for unique value creation

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with strategic marketing analysis process as knowledge base for an unique customer value creation at applying of CRM strategy differentiated according to a customer value to a company. It defines a general analysis of market environment,a detail analysis of market microenvironment and analysis and evaluation of conditions at single target markets and at single customers. It shows that this way of strategic marketing analysis realization leads to discovery of latent customer needs and wants and increasing of delivered customer value.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Znalostní ekonomika: trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe

  • ISBN

    978-80-7318-646-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    81-87

  • Název nakladatele

    UTB Zlín

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Zlín

  • Datum konání akce

    29. 11. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku