Integrace fází hodnotového managementu jako základ posilování konkurenceschopnosti firem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007733" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007733 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace fází hodnotového managementu jako základ posilování konkurenceschopnosti firem
Popis výsledku v původním jazyce
This paper deals with value-based management substance and phases as base for improving of firms? competitiveness. It asks permanent detecting of latent needs and wants of customers, creation of supply that bring unique customer value and its commitmentinto firm, creation customer value that is meaningful and understandable for customers, assessing how firm did at creating true customer value and improving value package to keep firm customers coming back.
Název v anglickém jazyce
Integration of Value-Based Management Phases as Base for Strengthening of Firm Competitiveness
Popis výsledku anglicky
This paper deals with value-based management substance and phases as base for improving of firms? competitiveness. It asks permanent detecting of latent needs and wants of customers, creation of supply that bring unique customer value and its commitmentinto firm, creation customer value that is meaningful and understandable for customers, assessing how firm did at creating true customer value and improving value package to keep firm customers coming back.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v manažmente: zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie
ISBN
978-80-8075-370-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
—
Název nakladatele
Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne
Místo vydání
Trenčín
Místo konání akce
Trenčín, SK
Datum konání akce
27. 11. 2008
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—