Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Integrace fází hodnotového managementu jako základ posilování konkurenceschopnosti firem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25310%2F08%3A00007733" target="_blank" >RIV/00216275:25310/08:00007733 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Integrace fází hodnotového managementu jako základ posilování konkurenceschopnosti firem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with value-based management substance and phases as base for improving of firms? competitiveness. It asks permanent detecting of latent needs and wants of customers, creation of supply that bring unique customer value and its commitmentinto firm, creation customer value that is meaningful and understandable for customers, assessing how firm did at creating true customer value and improving value package to keep firm customers coming back.

  • Název v anglickém jazyce

    Integration of Value-Based Management Phases as Base for Strengthening of Firm Competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with value-based management substance and phases as base for improving of firms? competitiveness. It asks permanent detecting of latent needs and wants of customers, creation of supply that bring unique customer value and its commitmentinto firm, creation customer value that is meaningful and understandable for customers, assessing how firm did at creating true customer value and improving value package to keep firm customers coming back.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Nové trendy v manažmente: zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie

  • ISBN

    978-80-8075-370-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne

  • Místo vydání

    Trenčín

  • Místo konání akce

    Trenčín, SK

  • Datum konání akce

    27. 11. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku