Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnota zákazníka a chování zákazníka při výběru prodejny

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389008" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389008 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer value and store choice behaviour

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Retailing business is greatly affected by consumers, their attitudes and values. With the rising competition, increasing number of different types of stores and opportunities for shopping it is becoming extremely important for retailers to know how consumers view competing stores and how they choose specific retailers. A better understanding the consumers store choice behaviour thus helps retailers to develop their competitive strategies. The paper discusses interactions between customer store choice behaviour and customer values as customer value has a significant influence on the purchasing and repurchasing intentions of customers.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer value and store choice behaviour

  • Popis výsledku anglicky

    Retailing business is greatly affected by consumers, their attitudes and values. With the rising competition, increasing number of different types of stores and opportunities for shopping it is becoming extremely important for retailers to know how consumers view competing stores and how they choose specific retailers. A better understanding the consumers store choice behaviour thus helps retailers to develop their competitive strategies. The paper discusses interactions between customer store choice behaviour and customer values as customer value has a significant influence on the purchasing and repurchasing intentions of customers.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Marketing a obchod (Marketing and Trade) 2006

  • ISBN

    80-8093-009-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    244-248

  • Název nakladatele

    EDUCA - MaO a Katedra marketingu, obchodu a svetov

  • Místo vydání

    Zvolen

  • Místo konání akce

    Zvolen

  • Datum konání akce

    14. 11. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku