Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Image - jeden z faktorů ovlivňujících hodnotu zákazníka v maloobchodě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389006" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389006 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Image - one of the factors influencing customer value in retailing

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper discusses the issue of clothing store image as one of the factors affecting the customer value. The customer value depends on customer store loyalty. The customer store choice process is to a great degree influenced by store image, ie. store attributes and their perception (evaluation) by customers. The paper brings a theoretical background of retail image, retail image attributes and their measurement as well as the findings of the researches conducted in the clothing retailing in the Czech Republic and abroad.

  • Název v anglickém jazyce

    Image - one of the factors influencing customer value in retailing

  • Popis výsledku anglicky

    The paper discusses the issue of clothing store image as one of the factors affecting the customer value. The customer value depends on customer store loyalty. The customer store choice process is to a great degree influenced by store image, ie. store attributes and their perception (evaluation) by customers. The paper brings a theoretical background of retail image, retail image attributes and their measurement as well as the findings of the researches conducted in the clothing retailing in the Czech Republic and abroad.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-7318-394-3

  • Počet stran knihy

    202

  • Název nakladatele

    Mladá edice FMK UTB

  • Místo vydání

    UTB Zlín

  • Kód UT WoS knihy