Image - jeden z faktorů ovlivňujících hodnotu zákazníka v maloobchodě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F06%3A%401389006" target="_blank" >RIV/46747885:24310/06:@1389006 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Image - one of the factors influencing customer value in retailing
Popis výsledku v původním jazyce
The paper discusses the issue of clothing store image as one of the factors affecting the customer value. The customer value depends on customer store loyalty. The customer store choice process is to a great degree influenced by store image, ie. store attributes and their perception (evaluation) by customers. The paper brings a theoretical background of retail image, retail image attributes and their measurement as well as the findings of the researches conducted in the clothing retailing in the Czech Republic and abroad.
Název v anglickém jazyce
Image - one of the factors influencing customer value in retailing
Popis výsledku anglicky
The paper discusses the issue of clothing store image as one of the factors affecting the customer value. The customer value depends on customer store loyalty. The customer store choice process is to a great degree influenced by store image, ie. store attributes and their perception (evaluation) by customers. The paper brings a theoretical background of retail image, retail image attributes and their measurement as well as the findings of the researches conducted in the clothing retailing in the Czech Republic and abroad.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F06%2F0577" target="_blank" >GA402/06/0577: Zvyšování výkonnosti podniků prostřednictvím diferencovaného řízení vztahů se zákazníky na bázi jejich aktuální a potenciální hodnoty pro podnik</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-7318-394-3
Počet stran knihy
202
Název nakladatele
Mladá edice FMK UTB
Místo vydání
UTB Zlín
Kód UT WoS knihy
—