Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F06%3A00005079" target="_blank" >RIV/44555601:13530/06:00005079 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Šedé zóny

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mezinárodní výstava Gray Zones se zabývá otázkou vzájemné komunikace mezi představiteli raně post-moderního výtvarného umění, které vznikalo v milieu středoevropských totalitních režimů v 70. a 80. letech 20. století (Ion Grigorescu, Sanja Iveković, JiříKovanda, Józef Robakowski, Mladen Stilinović) a současnými mladšími výtvarnými umělci reagujícími na specifika kulturních modelů tohoto období (Oskar Dawicki, Michal Moravčík, Tomo Savić Gecan, Kateřina Šedá). Prezentace post-moderní umělecké tvorby totalitního období společně s modely její redefinice z hlediska mladších současných umělců může být chápána jako pokus o rozšíření přehledu o vývoji středoevropského vizuálního umění.

  • Název v anglickém jazyce

    Gray Zones

  • Popis výsledku anglicky

    The international exhibition Gray Zones is focused on mutual communication between the exponent sof early post-modern visual arts arising from the milieu of Central European totalitarian regimes during the 1970s and 1980s (Ion Grigorescu, Sanja Iveković,Jiří Kovanda, Józef Robakowski, Mladen Stilinović), and a younger contemporary generation of artists who respond to the specifics of cultural model sof that period (Oskar Dawicki, Michal Moravčík, Tomo Savić Gecan, Kateřina Šedá). Presenting the early post-modern artistic production of the totalitarian era together with its redefinition from the point of view of contemporary artists can therefore be understood as an attempt to broaden the view of Central European visual arts development. However, in particular, it represents a contribution to the cognition of various historical, social, and cultural traditions of our ? to a certain extent ? still post-totalitarian milieu.

Klasifikace

  • Druh

    E<sub>nekrit</sub> - Výstava

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Brno

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    12

  • Počet zahraničních účastníků

    8

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce