Creation, the meaning and art therapy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F12%3A43884803" target="_blank" >RIV/44555601:13530/12:43884803 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Creation, the meaning and art therapy
Popis výsledku v původním jazyce
The text attempts to explore different referential relationships that occur in the process of giving significance to the visual and defines the differences between interpretation of selected fields of education and art therapy. It examines how meaning ofthe expression is being created, how the process of perceiving the visual takes place and how it is influenced by interpretation and goals of given fields.
Název v anglickém jazyce
Creation, the meaning and art therapy
Popis výsledku anglicky
The text attempts to explore different referential relationships that occur in the process of giving significance to the visual and defines the differences between interpretation of selected fields of education and art therapy. It examines how meaning ofthe expression is being created, how the process of perceiving the visual takes place and how it is influenced by interpretation and goals of given fields.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Current Trends in Educational Science and Practice I
ISBN
978-80-558-0176-6
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
15-23
Počet stran knihy
173
Název nakladatele
UKF Nitra
Místo vydání
Nitra
Kód UT WoS kapitoly
—