Komunikační potenciál malé galerie (Galerie Rampa)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F12%3A43884841" target="_blank" >RIV/44555601:13530/12:43884841 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační potenciál malé galerie (Galerie Rampa)
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zaměřuje na využití a způsob uplatnění komplexu nástrojů integrované marketingové komunikace, aplikovatelné v oboru kurátorství jak pro jednotlivé výstavy, tak i na ucelený projekt. Důraz je kladen na aplikovatelnost marketivngové teorie v prostředí alternativních galerií, především na růst známosti značky Galerie Rampa, zvýšení návštěvnosti a metodologie měření úspěšnosti komunikačních nástrojů a kanálů.
Název v anglickém jazyce
Communication potential of a small gallery (The Rampa Gallery )
Popis výsledku anglicky
The publication focused on utilization of variety of integrated marketing communication tools applied to individual exhibition management as well as an integrated project. The Emphasis is placed on the applicability of marketing theory in the field of ??alternative galleries, especially of awareness of the Rampa Gallery title, the attendance increase, and the communication tools and channels effectiveness assessment.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7414-539-1
Počet stran knihy
57
Název nakladatele
Fakulta umění a designu UJEP
Místo vydání
Ústí nad Labem
Kód UT WoS knihy
—