Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační potenciál malé galerie (Galerie Rampa)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44555601%3A13530%2F12%3A43884841" target="_blank" >RIV/44555601:13530/12:43884841 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komunikační potenciál malé galerie (Galerie Rampa)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace se zaměřuje na využití a způsob uplatnění komplexu nástrojů integrované marketingové komunikace, aplikovatelné v oboru kurátorství jak pro jednotlivé výstavy, tak i na ucelený projekt. Důraz je kladen na aplikovatelnost marketivngové teorie v prostředí alternativních galerií, především na růst známosti značky Galerie Rampa, zvýšení návštěvnosti a metodologie měření úspěšnosti komunikačních nástrojů a kanálů.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication potential of a small gallery (The Rampa Gallery )

  • Popis výsledku anglicky

    The publication focused on utilization of variety of integrated marketing communication tools applied to individual exhibition management as well as an integrated project. The Emphasis is placed on the applicability of marketing theory in the field of ??alternative galleries, especially of awareness of the Rampa Gallery title, the attendance increase, and the communication tools and channels effectiveness assessment.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7414-539-1

  • Počet stran knihy

    57

  • Název nakladatele

    Fakulta umění a designu UJEP

  • Místo vydání

    Ústí nad Labem

  • Kód UT WoS knihy