Přímo pojížděné mostovky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F02%3A%230000173" target="_blank" >RIV/44994575:_____/02:#0000173 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přímo pojížděné mostovky
Popis výsledku v původním jazyce
Vozovky na mostech jsou problematickým elementem každé silniční komunikace. V české republice, podobně jako v Evropě převládá klasické řešení, tedy asfaltová mostní vozovka. Cementobetonová vozovka je na mostech spíše výjimkou.
Název v anglickém jazyce
Directly Running Bridge Decks
Popis výsledku anglicky
Pavements on bridges are road line problematic element. In the Czech Republic like in whole Europe asphalt pavements are more frequent solution for bridge pavement. There are some cases in which asphalt pavement on bridge is not very proper resolution, e.g. border bridges, bridges at highways with cement concrete pavement, etc. In this cases concrete pavement on bridge or directly running bridge deck is more convent treatment.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2002
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník ze 7. mezinárodního sympozia MOSTY
ISBN
80-7204-235-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
169-173
Název nakladatele
Sekurkon
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2002
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—