Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového lože
Popis výsledku
Článek pojednává o realizovaném měření v laboratorním geotechnickém zkušebním poli. Měření se uskutečnilo v laboratořích Centra dopravního výzkumu, v.v.i. v Tišnově v rámci řešení projektu Technologické agentury České republiky č. TA01030516 "Kontinuálnímonitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)". Cílem zkoušek bylo stanovení vlivu dynamické stabilizace kolejového lože na zvýšení únosnosti konstrukčních vrstev tělesa železničního spodku, která byla sledována na základě statických a dynamických zatěžovacích zkoušek na pláni tělesa železničního spodku.
Klíčová slova
Czech Republic Technological Agencycontinual monitoring of the trackbed bearinggeotechnical laboratory testing fieldsimulation of the dynamic stabilisation
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového lože
Popis výsledku v původním jazyce
Článek pojednává o realizovaném měření v laboratorním geotechnickém zkušebním poli. Měření se uskutečnilo v laboratořích Centra dopravního výzkumu, v.v.i. v Tišnově v rámci řešení projektu Technologické agentury České republiky č. TA01030516 "Kontinuálnímonitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)". Cílem zkoušek bylo stanovení vlivu dynamické stabilizace kolejového lože na zvýšení únosnosti konstrukčních vrstev tělesa železničního spodku, která byla sledována na základě statických a dynamických zatěžovacích zkoušek na pláni tělesa železničního spodku.
Název v anglickém jazyce
Simulation of the dynamic track stabilisation effects
Popis výsledku anglicky
The article discusses about he measurements realized in the geotechnical laboratory testing field. Measurements realized in the laboratories of the Transport Research Centre in Tišnov within the project of the Czech Republic Technological Agency no. TA01030516 "Continual monitoring of the trackbed bearing capacity of the railway lines (KOMON)". The aim of the tests was to determine the effect of dynamic stabilization of the trackbed to increase the resistance of structural layers of the railway substructure, which was monitored by static and dynamic load tests on the plain of the railway substructure.
Klasifikace
Druh
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
TA01030516: Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Nová železniční technika
ISSN
1210-3942
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
8-12
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—
Druh výsledku
Jx - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
Rok uplatnění
2014