Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového lože

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F14%3A%230001415" target="_blank" >RIV/44994575:_____/14:#0001415 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulace účinků dynamické stabilizace kolejového lože

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek pojednává o realizovaném měření v laboratorním geotechnickém zkušebním poli. Měření se uskutečnilo v laboratořích Centra dopravního výzkumu, v.v.i. v Tišnově v rámci řešení projektu Technologické agentury České republiky č. TA01030516 "Kontinuálnímonitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí (KOMON)". Cílem zkoušek bylo stanovení vlivu dynamické stabilizace kolejového lože na zvýšení únosnosti konstrukčních vrstev tělesa železničního spodku, která byla sledována na základě statických a dynamických zatěžovacích zkoušek na pláni tělesa železničního spodku.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of the dynamic track stabilisation effects

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses about he measurements realized in the geotechnical laboratory testing field. Measurements realized in the laboratories of the Transport Research Centre in Tišnov within the project of the Czech Republic Technological Agency no. TA01030516 "Continual monitoring of the trackbed bearing capacity of the railway lines (KOMON)". The aim of the tests was to determine the effect of dynamic stabilization of the trackbed to increase the resistance of structural layers of the railway substructure, which was monitored by static and dynamic load tests on the plain of the railway substructure.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030516" target="_blank" >TA01030516: Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    8-12

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus