Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F12%3A00194473" target="_blank" >RIV/68407700:21110/12:00194473 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/44994575:_____/12:#0001036

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Základním cílem projektu "Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí" (KOMON) je zefektivnění metodiky zjišťování kvality a únosnosti konstrukčních vrstev pražcového podloží. Projekt je zaměřen na analýzu možnosti využití rázové zatěžovací zkoušky lehkou dynamickou deskou v podmínkách železničních tratí ČR.

  • Název v anglickém jazyce

    Continuous monitoring of railway trackbed bearing capacity

  • Popis výsledku anglicky

    The main goal of the project "Cointinous monitoring of railway trackbed bearing capacity" (KOMON) is to increase an efficiency of the methods for estimation of the railway trackbed layers quality and bearing stability. The project is focused on the analysis of possible use of dynamic plate load test using a ligh dynamic plate in conditions of the Czech railway tracks.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA01030516" target="_blank" >TA01030516: Kontinuální monitoring únosnosti pražcového podloží železničních tratí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Nová železniční technika

  • ISSN

    1210-3942

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    6-11

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus