Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza pražcového podloží z hlediska únosnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F04%3A01096041" target="_blank" >RIV/68407700:21110/04:01096041 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza pražcového podloží z hlediska únosnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaný příspěvek je zaměřen na chování pražcového podloží z hlediska únosnosti. V prvním kroku řešení byla realizována databáze obsahující informace o provedených statických zatěžovacích zkouškách. Data byla sbírána z již zmodernizovaných traťovýchúseků Brandýs nad Orlicí - Přelouč. Dalším krokem byla samotná analýza dat, která je demonstrována na 4 praktických příkladech: - homogenita únosnosti ve 3 výškových úrovních, - analýza únosnosti materiálu kolejového lože (štěrku), - vliv geotextilie v konstrukční vrstvě na únosnost pláně tělesa železničního spodku, - vliv konstrukční vrstvy ze štěrkodrtě na únosnost pláně tělesa železničního spodku.

  • Název v anglickém jazyce

    Trackbed Analysis in Therms of Load Bearing Capacity

  • Popis výsledku anglicky

    The presented paper is focused on the analysis of trackbed behaviour in terms of its load-bearing capacity. In the first step of the project, a database was made containing data on carried out plate load tests. The data was collected from selected sections of modernized Czech railways (Brandýs nad Orlicí - Přelouč). The second step was data analysis, which is illustrated by 4 practical examples:- homogeneity of load-bearing capacity in three levels, - analysis of load-bearing capacity of ballast material (gravel), - effect of geotextiles imbedded into the structural layer on the load-bearing capacity of substructure body subgrade, - effect of a structural layer from granulated gravel on the load-bearing capacity of substructure body subgrade.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F03%2F0172" target="_blank" >GA103/03/0172: Experimentální a matematická analýza vícevrstvého systému železniční trati</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    80-214-2560-1

  • Místo vydání

    Brno

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče

    neuvedeno