Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classification of the Load-Bearing Capacity of Substructure in Laboratory Conditions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F01%3A01068089" target="_blank" >RIV/68407700:21110/01:01068089 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Classification of the Load-Bearing Capacity of Substructure in Laboratory Conditions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The basic criterion used for identification of the load-bearing capacity of the substructure body subgrade, structural layers of the substructure body and formation is the relaxed modulus of deformation. Since 2000, the Department of Railway Structures has been busy developing the methodology of laboratory testing of the modulus of deformation using a sleeper subsoil model made in 1:1 scale. The article describes the definition of the modulus of deformation used by ČD and DB, as well as a testing box allowing inserting a railway body model. To conclude, it gives examples of some implemented projects.

  • Název v anglickém jazyce

    Classification of the Load-Bearing Capacity of Substructure in Laboratory Conditions

  • Popis výsledku anglicky

    The basic criterion used for identification of the load-bearing capacity of the substructure body subgrade, structural layers of the substructure body and formation is the relaxed modulus of deformation. Since 2000, the Department of Railway Structures has been busy developing the methodology of laboratory testing of the modulus of deformation using a sleeper subsoil model made in 1:1 scale. The article describes the definition of the modulus of deformation used by ČD and DB, as well as a testing box allowing inserting a railway body model. To conclude, it gives examples of some implemented projects.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F00%2F0200" target="_blank" >GA103/00/0200: Nehomogenity železniční trati jako aspekt hodnocení její kvality</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    CTU Reports: Contributions to Experimental Investigation of Engineering Materials and Structures

  • ISBN

    80-01-02446-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    1-11

  • Název nakladatele

    ČVUT

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    5. 2. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku