Možnosti klasifikace únosnosti železničních tratí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F01%3A01068100" target="_blank" >RIV/68407700:21110/01:01068100 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti klasifikace únosnosti železničních tratí
Popis výsledku v původním jazyce
Na katedře železničních staveb Stavební fakulty ČVUT v Praze bylo řešeno několik projektů se zaměřením na vývoj laboratorních metod pro klasifikaci únosnosti železničního spodku. V projektu GAČR 130/00/0200 je cílem řešení stanovit ve spolupráci s firmouKŽV s.r.o. vzájemnou vazbu mezi výsledky měření tuhosti konstrukce železniční trati v úrovni temena kolejnicového pásu a statickým modulem přetvárnosti. Cílem projektu CTU 300002101 bylo laboratorní ověření použití odpadního materiálu (popílkového stabilizátu) z tepelné elektrárny do konstrukčních vrstev železničního spodku. Dalším realizovaným projektem byla zakázka společnosti SEDRA Praha s.r.o. na ověření možnosti použití elastomerových rohoží v železniční konstrukci zejména u betonových propustků amostů.
Název v anglickém jazyce
Possibilities of Load Support Qualification of Railway Tracks
Popis výsledku anglicky
Several projects with a trend to development of laboratory methods for railway substructure bearing capacity classification have been solved by Department of Railway Structures, the Faculty of Civil Engineering, CTU Prague. The project GAČR 130/00/0200 solution's aim is to determine, with a co-researcher KŽV Praha, a relation between the results of measurement of rigidity of railway track at rail head surface table level and static modulus of deformability. The project CTU 300002101 aim was the experimental verification of using the flue ash stabiliser from power plant to the structural layers of railway substructure. SEDRA Praha job order for testing possibilities of usage of elastomer pads into railway track structure, especially for concrete culverts and bridges, was another realized project.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA103%2F00%2F0200" target="_blank" >GA103/00/0200: Nehomogenity železniční trati jako aspekt hodnocení její kvality</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2001
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Modernizácia železničných tratí
ISBN
80-7100-893-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
145-150
Název nakladatele
Žilinská univerzita
Místo vydání
Žilina
Místo konání akce
Žilina
Datum konání akce
6. 11. 2001
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—