Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Možnosti klasifikace únosnosti železničních tratí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F01%3A01068100" target="_blank" >RIV/68407700:21110/01:01068100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Možnosti klasifikace únosnosti železničních tratí

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na katedře železničních staveb Stavební fakulty ČVUT v Praze bylo řešeno několik projektů se zaměřením na vývoj laboratorních metod pro klasifikaci únosnosti železničního spodku. V projektu GAČR 130/00/0200 je cílem řešení stanovit ve spolupráci s firmouKŽV s.r.o. vzájemnou vazbu mezi výsledky měření tuhosti konstrukce železniční trati v úrovni temena kolejnicového pásu a statickým modulem přetvárnosti. Cílem projektu CTU 300002101 bylo laboratorní ověření použití odpadního materiálu (popílkového stabilizátu) z tepelné elektrárny do konstrukčních vrstev železničního spodku. Dalším realizovaným projektem byla zakázka společnosti SEDRA Praha s.r.o. na ověření možnosti použití elastomerových rohoží v železniční konstrukci zejména u betonových propustků amostů.

  • Název v anglickém jazyce

    Possibilities of Load Support Qualification of Railway Tracks

  • Popis výsledku anglicky

    Several projects with a trend to development of laboratory methods for railway substructure bearing capacity classification have been solved by Department of Railway Structures, the Faculty of Civil Engineering, CTU Prague. The project GAČR 130/00/0200 solution's aim is to determine, with a co-researcher KŽV Praha, a relation between the results of measurement of rigidity of railway track at rail head surface table level and static modulus of deformability. The project CTU 300002101 aim was the experimental verification of using the flue ash stabiliser from power plant to the structural layers of railway substructure. SEDRA Praha job order for testing possibilities of usage of elastomer pads into railway track structure, especially for concrete culverts and bridges, was another realized project.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA103%2F00%2F0200" target="_blank" >GA103/00/0200: Nehomogenity železniční trati jako aspekt hodnocení její kvality</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2001

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modernizácia železničných tratí

  • ISBN

    80-7100-893-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    145-150

  • Název nakladatele

    Žilinská univerzita

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    6. 11. 2001

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku