Přírodní pohromy na silniční a železniční síti v České republice v letech 1997 - 2014
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F15%3A%230001663" target="_blank" >RIV/44994575:_____/15:#0001663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://trisk.cdvinfo.cz/vysledky/" target="_blank" >http://trisk.cdvinfo.cz/vysledky/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přírodní pohromy na silniční a železniční síti v České republice v letech 1997 - 2014
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní mapa zobrazuje údaje o uzavírkách silnic a dálnic v důsledku působení přírodních procesů. Tyto údaje jsou vztaženy k jednotlivým úsekům a znázorněny kruhovým diagramem. Velikost diagramu odpovídá počtu let, ve kterých byl daný úsek přerušen. Složení diagramu ukazuje na přírodní události, během nichž došlo k přerušení dopravy. Událostí rozumíme přírodní pohromu významnou plošným rozsahem i svými dopady. Hlavním zdrojem dat o přerušení dopravy na železnici byly tzv. Mimořádnosti. Hlavní příčinou přerušení provozu na železnici jsou pády stromů, dalšími v pořadí jsou sněhová kalamita a povodně.
Název v anglickém jazyce
Natural Disasters on Road and Railway Networksin the Czech Republic over the Period 1997 - 2014
Popis výsledku anglicky
The main map describes data on closed rods and highways due to natural processes. The data are related to individual sections and depicted with circular diagrams. Its size depends on the number of years when the section was interrupted. It also displys the concrete events during which the section was interrupted. We define events as natural disasters of a considerable extent and impact. The main data source relating to traffic interruption on railways was obtained from "Mimořádnosti". The main cause wasa falling tree, followed by heavy snow fall and flooding.
Klasifikace
Druh
N<sub>map</sub> - Specializovaná mapa s odborným obsahem
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
RUPOK
Číslo předpisu
—
Technické parametry
Mapy ukazují komplexní hodnocení rizika, které je detailněni zobrazeno ve webové mapové aplikaci RUPOK (www.rupok.cz). Aplikace je volně přístupná. Primárně je určena pro pracovníky Ministerstva dopravy ČR, rovně správcům komunikací.
Ekonomické parametry
zefektivnění řízení rizik na silničních sítích, snížení nepřímých dopadů přerušení postižených úseků, snížení ekonomických ztrát
Označení certifikačního orgánu
—
Datum certifikace
—
Způsoby využití výsledku
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy