RUPOK - Riziko přerušení a uzavření pozemních komunikací
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F15%3A%230001664" target="_blank" >RIV/44994575:_____/15:#0001664 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.rupok.cz" target="_blank" >http://www.rupok.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
RUPOK - Riziko přerušení a uzavření pozemních komunikací
Popis výsledku v původním jazyce
Unikátní databáze přerušených úseků silnic v důsledku působení přírodních procesů. V databázi je evidováno celkem 6 828 záznamů o přerušených komunikacích, které jsou situovány na 2 879 úsecích. Stránky RUPOK představují unikátní zdroj informace nejenomo pravděpodobnosti přerušení jednotlivých pseků silnic a železnic přírodními procesy, ale též znázorňují dopady případných přerušení a poškození. Stránky jsou rozděleny do částí - Riziko (která znázorňuje pro jednotlivé úseky komunikací míru rizika vyplývající z možného postižení přírodními procesy), Ohrožení (ukazuje ve dvou úrovních pravděpodobnost, že dojde k výskytu události s potenciálem přerušení provozu), Dopady (pro jednotlivé pseky siniční sítě ukazují následky přerušení provozu v podobě přímých a nepřímých dopadů), databáze Přerušení (zobrazuje "databázi přerušených úseků" v důsledku přírodních procesů od roku 1997).
Název v anglickém jazyce
RUPOK - The risk of interrupted roads
Popis výsledku anglicky
We began gathering data about road interruptions due to natural processes as of the beginning of the TRISK project. 6828 records about interrupted communications located on 2879 road sections including the database. The RUPOK webpage contains unique information on the probabilities of trasportation section interruptions due to natural processes as well as the impacts of possible interruptions. RUPOK consists of the following sections - RISK (This page depicts risk due to natural processes for each roadsection), Hazard (we visualize the hazard on two zoom levels, the first one is a grid and the second one is related to the individual road sections), Impacts (the losses from the road section interruptions are visualized here. The direct losses are dipcted as mmonetary values per road section unit, the indirect losses are depicted for alternative route expenses and as traffic intensities aggected by a road section interruption), Database of road interruptions (the absolute numbers of tra
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
DE - Zemský magnetismus, geodesie, geografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
RUPOK
Technické parametry
Aplikace je primárně určena pro pracovníky Ministerstva dopravy a správce komunikací. Byla uzavřena smlouva o využití výsledků se Správou železniční dopravní cesty, IČ: 70994234, ze dne 27.1.2016.
Ekonomické parametry
Zefektivnění řízení rizik na silničních sítích, snížení nepřímých dopadů přerušení postižených úseků, snížení ekonomických ztrát.
IČO vlastníka výsledku
44994575
Název vlastníka
Centrum dopravního výzkumu, v.v.i.