Odborná zpráva o postupu prací a dosažených výsledcích za rok 2015, Nástroje pro analýzu a hodnocení environmentálních dopadů hluku vozovek
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F16%3A%230001531" target="_blank" >RIV/44994575:_____/16:#0001531 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Odborná zpráva o postupu prací a dosažených výsledcích za rok 2015, Nástroje pro analýzu a hodnocení environmentálních dopadů hluku vozovek
Popis výsledku v původním jazyce
V roce 2015 byl projekt zaměřen na vytvoření a otestování funkčních vzorků pro metodu SPB, na jejichž základě vznikly přihlášky užitných vzorů. Proběhlo testování měřícího systému SPB. Měřící plán pro metodu CPX byl z projektu TA0103045 zachován a rozšířen o řadu nových míst. Především však v roce 2015 proběhlo na všech vytipovaných úsecích v terénu první kolo měření hlučnosti styku pneumatika/vozovka metodou CPX, kdy průběžné výsledky jsou uvedeny v této zprávě a byly prezentovány, velmi často přímo vyžádány, s velkým zájmem na mnoha odborných domácích akcích. V rámci neakustických parametrů bylo optimalizováno vyvíjené TRT vozidlo.
Název v anglickém jazyce
Technical report of the progress and achievements for 2015, Tools for Analysis and Assessment of Environmental Impacts of Road Surface Noise
Popis výsledku anglicky
In 2015, the project aimed on the development and testing functional samples for SPB method, which created application for utility designs. Measurement system SPB was been testing. The measurement plan from CPX method from the project TA0103045 maintained and extended by new road sections. In 2015, round of field measurements of the noise of interface tyre/road were performed on all designed road sections by CPX method. The partial results are shown in this report and were presented, often even demanded, at many national events for professional community. As part of not-acoustic parameters were optimized developed TRT vehicle.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
DN - Vliv životního prostředí na zdraví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů