Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Metodika k měření pomocí statistické metody při průjezdu a metody malé vzdálenosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F12%3A%230000916" target="_blank" >RIV/44994575:_____/12:#0000916 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216305:26110/12:PR25869

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.cdv.cz/" target="_blank" >http://www.cdv.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Metodika k měření pomocí statistické metody při průjezdu a metody malé vzdálenosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Řešený projekt ?Optimalizace technických opatření pro snížení hlukové zátěže v okolí pozemních komunikací? byl zaměřen na zkoumání hluku povrchů vozovek styku pneumatika/vozovka. Získané výsledky z měření z obou dílčích metod (Statistical Pass-By, CloseProXimity) byly z hlediska hlukové zátěže pro jednotlivé povrchy analyzovány i srovnávány. Na základě rozsáhlých poznatků z měření hluku metodami SPB a CPX byl vypracován metodický pokyn pro práci s těmito metodami.

  • Název v anglickém jazyce

    Methodology for measurement using Statistical Pass-By method and Close Proximity method

  • Popis výsledku anglicky

    The project ?Optimisation of technical traffic noise mitigation measures in the neighbourhood of roads? was aimed at research in the field of the influence of road surfaces on traffic noise. The achieved results from the measurements on particular road surfaces by both the methods (Statistical Pass-By, Close ProXimity) were analyzed a compared. Based on the findings from the SPB and CPX noise measurements, the methodology instruction for application of the SPB and CPX measurements was worked out.

Klasifikace

  • Druh

    N<sub>metC</sub> - Metodiky certifikované oprávněným orgánem

  • CEP obor

    AP - Městské, oblastní a dopravní plánování

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Metodika hluk SPB, CPX

  • Číslo předpisu

    Č. j.: 60/2011-120-STSP/2

  • Technické parametry

    Č. j.: 35/2012-520-TPV/1

  • Ekonomické parametry

    V metodice jsou uvedeny doporučené postupy jak měřit a to za účelem získání korektních výsledků z měření v terénu, tak aby tyto výsledky byly co nejlépe použitelné a porovnatelné s ostatními měřeními. Náklady na zavedení postupů uvedených v metodice jsouzanedbatelné, jelikož se jedná především o stanovení principů, jak měření v terénu provádět. Ekonomické přínosy pro uživatele představují korektně získaná data, tedy není nutné měření provádět opakovaně, což představuje úsporu přibližně 30 000 Kč na jedno měření.

  • Označení certifikačního orgánu

    Ministerstvo Dopravy odbor stategie, nábřeží Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1

  • Datum certifikace

  • Způsoby využití výsledku

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy