Hodnocení hlučnosti obrusných vrstev asfaltových vozovek – uplatnění postupu dle TP 259
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F19%3AN0000034" target="_blank" >RIV/44994575:_____/19:N0000034 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21110/19:00330959
Výsledek na webu
<a href="http://www.sdruzeni-silnice.cz/Zpravodaj-SILNICE-MOSTY-cln292.aspx" target="_blank" >http://www.sdruzeni-silnice.cz/Zpravodaj-SILNICE-MOSTY-cln292.aspx</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení hlučnosti obrusných vrstev asfaltových vozovek – uplatnění postupu dle TP 259
Popis výsledku v původním jazyce
Přibližně rok platí v ČR nové technické podmínky Ministerstva dopravy, které se komplexněji zabývají problematikou asfaltových směsí pro obrusné vrstvy se sníženou hlučností, jež stanovují i postup hodnocení hlučnosti povrchů vozovek.
Název v anglickém jazyce
Wearing layers noise evaluation of asphalt pavements – method application according to TP 259
Popis výsledku anglicky
It is about a year of new technical conditions being published by Ministry of Transportation in the Czech Republic which address, more comprehensively, the study of asphalt pavements for low noise wearing layers. These new technical conditions also determine the process of road pavements noise evaluation.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů