Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Software pro hodnocení robustnosti vybraných infrastruktur a jejich rozhraní

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F19%3AN0000042" target="_blank" >RIV/44994575:_____/19:N0000042 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Software pro hodnocení robustnosti vybraných infrastruktur a jejich rozhraní

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Při hodnocení odolnosti sítí a jejich prvků se, především z důvodu jejich velikosti a komplexity, nelze spoléhat jen na expertní posouzení. Jelikož tyto sítě zřídka kdy bývají malé, je rozhodování komplikováno zejména obrovským množstvím možných řešení a náročností jejich nalezení. Vyhodnotit všechny stavy je pak zcela nad lidské možnosti. Proto byl vytvořen počítačový program, který analyzuje zranitelnost infrastruktury na rozhraní silniční a železniční sítě. Důraz je kladen na vliv událostí, které mohou nastat na silniční síti, na dostupnost železničních uzlů. Analýza zranitelnosti je založena na dvou základních metodách – Weighted network efficiency index (Vážený síťový index) a Neighborhoods (Sousedství). Software byl naprogramován v jazyce Python 3.6 za použití modulu networkx pro výpočty na sítích. Nástroj je schopen rizika objektivně vyhodnotit a nalézt optimální výsledky v co nejkratším čase.

  • Název v anglickém jazyce

    Software for analyzing the vulnerability of the infrastructure at the road / rail network intersections

  • Popis výsledku anglicky

    The software was developed to analyze the vulnerability of the infrastructure at the road / rail network intersections. The events are emphasized, which may occur on the road network and affect the railway stations availibility. Vulnerability analysis is based on two basic methods – Weighted network efficiency index and Neighborhoods. The software was programmed in Python 3.6 using a networkx module for network computing. The tool is able to objectively assess risks and find optimal results in the shortest possible time.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10700 - Other natural sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VI20152019049" target="_blank" >VI20152019049: RESILIENCE 2015: Dynamické hodnocení odolnosti souvztažných subsystémů kritické infrastruktury</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů