Jak mohou místní strategie BESIP ovlivnit nehodovost na území obcí?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F20%3AN0000031" target="_blank" >RIV/44994575:_____/20:N0000031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak mohou místní strategie BESIP ovlivnit nehodovost na území obcí?
Popis výsledku v původním jazyce
V obcích se střetávají různé potřeby účastníků silničního provozu, zvyšují se nároky na kvalitní infrastrukturu pro chodce, pro cyklisty a další zranitelné účastníky silničního provozu. Článek představuje principy tvorby a aplikace místních strategií pro zvýšení bezpečnosti dopravy na pozemních komunikacích. (časopis Moderní obec, roč. XXVI, č. 7, s. 22-24, ISSN 1211-0507)
Název v anglickém jazyce
How can local strategies help improving road traffic safety?
Popis výsledku anglicky
On urban roads, needs of road user groups often collide, including requirements for pedestrians, cyclists and other vulnerable road users. The article presents the principles of development and application of local strategies for improving road traffic safety. (journal Moderní obec, Vol. XXVI, No. 7, pp. 22-24, ISSN 1211-0507)
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0064" target="_blank" >ED2.1.00/03.0064: Dopravní VaV centrum</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů