Campaigning and Commercials
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F20%3AN0000078" target="_blank" >RIV/44994575:_____/20:N0000078 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Campaigning and Commercials
Popis výsledku v původním jazyce
Chapter deals with the issue of Campaigning and Commercials for enhancing traffic safety. Preventive road-safety measures and programs involve interventions at two levels. The first addresses external conditions of road use, such as traffic laws, enforcement and road engineering. The second addresses internal conditions such as the personal motives behind the traffic participant’s actions. Road safety communication campaigns work primarily on this second level.
Název v anglickém jazyce
Campaigning and Commercials
Popis výsledku anglicky
Chapter deals with the issue of Campaigning and Commercials for enhancing traffic safety. Preventive road-safety measures and programs involve interventions at two levels. The first addresses external conditions of road use, such as traffic laws, enforcement and road engineering. The second addresses internal conditions such as the personal motives behind the traffic participant’s actions. Road safety communication campaigns work primarily on this second level.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50101 - Psychology (including human - machine relations)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0064" target="_blank" >ED2.1.00/03.0064: Dopravní VaV centrum</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Selected Topics on Psychology and Traffic Safety
ISBN
978-3-7812-2073-7
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
19-21
Počet stran knihy
108
Název nakladatele
Kirschbaum Verlag Bonn
Místo vydání
Německo
Kód UT WoS kapitoly
—