Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Campaigning and Commercials

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F20%3AN0000078" target="_blank" >RIV/44994575:_____/20:N0000078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Campaigning and Commercials

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Chapter deals with the issue of Campaigning and Commercials for enhancing traffic safety. Preventive road-safety measures and programs involve interventions at two levels. The first addresses external conditions of road use, such as traffic laws, enforcement and road engineering. The second addresses internal conditions such as the personal motives behind the traffic participant’s actions. Road safety communication campaigns work primarily on this second level.

  • Název v anglickém jazyce

    Campaigning and Commercials

  • Popis výsledku anglicky

    Chapter deals with the issue of Campaigning and Commercials for enhancing traffic safety. Preventive road-safety measures and programs involve interventions at two levels. The first addresses external conditions of road use, such as traffic laws, enforcement and road engineering. The second addresses internal conditions such as the personal motives behind the traffic participant’s actions. Road safety communication campaigns work primarily on this second level.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50101 - Psychology (including human - machine relations)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0064" target="_blank" >ED2.1.00/03.0064: Dopravní VaV centrum</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Selected Topics on Psychology and Traffic Safety

  • ISBN

    978-3-7812-2073-7

  • Počet stran výsledku

    3

  • Strana od-do

    19-21

  • Počet stran knihy

    108

  • Název nakladatele

    Kirschbaum Verlag Bonn

  • Místo vydání

    Německo

  • Kód UT WoS kapitoly