Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Systém párování dat mezi dvěma oddělenými systémy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F23%3A10001596" target="_blank" >RIV/44994575:_____/23:10001596 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21720/23:00373667

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Systém párování dat mezi dvěma oddělenými systémy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Propojení, s pomocí integračního SW, kamery poskytující trasování vozidel pohybujících se po mostní konstrukci, WIM systému měřícího hmotnost trasovaných vozidel a systému monitorování mostní konstrukce s pomocí optických vláken, tvoří funkční vzorek systému s párováním dat mezi oddělenými systémy. Jako celek tento systém reprezentuje ověření konceptu skladby a funkce systému monitorování mostní konstrukce (SOMKo).

  • Název v anglickém jazyce

    Data matching system between two separate systems

  • Popis výsledku anglicky

    The interconnection, with the help of integration software, of a camera providing tracking of vehicles moving on the bridge structure, a WIM system measuring the weight of the tracked vehicles and a fibre optic bridge monitoring system, forms a functional sample system with data matching between the separate systems.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/CK02000126" target="_blank" >CK02000126: Systém diagnostiky stavu a ochrany mostních konstrukcí s využitím WIM</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    CK02000126-V4

  • Číselná identifikace

    CK02000126-V4

  • Technické parametry

    Z hlediska monitorování mostní konstrukce existují 3 oddělené systémy, jejichž data je třeba spojovat (fúzovat) pro poskytnutí komplexní informace o chování mostní konstrukce při zatížení: • Systém trasování pohybu vozidla po mostní konstrukci. • Místní WIM systém (potenciálně integrující některé nebo i všechny senzory mostní konstrukce), nebo vzdálený WIM systém (dále od mostu po trase vozidla). • Samostatný systém, nebo systémy, monitorování mostní konstrukce (v případě optické mostní senzoriky nebo rozsáhlých systémů monitoringu). Systém párování dat vzniká spojením dat výše uvedených systémů na základě časové informace.

  • Ekonomické parametry

    Zkušenosti získané při vytváření vzorku budou aplikovány při budoucím vývoji komerčního řešení, která bude dodáváno na trh prostřednictvím firmy CAMEA. Spojením všech výstupů projektu vznikne nový komerční produkt, který reaguje na aktuální potřeby zákazníků – zvýšení bezpečnosti a ochrana mostní konstrukce. Funkční vzorek bude v kombinaci s ostatními výstupy projektu představovat přínosy pro řadu potenciálních zákazníků: -policie může pokutovat vozidla, jejichž hmotnost je vyšší, než povolená, -management dopravy může odklonit přetížení vozidla ještě před jejich příjezdem na most, - dopravní inženýři mohou sbírat přesné informace o skladbě a dopravy a zatížení vozovek a mostů - stavební inženýři mohou využít naměřená data pro predikci stavu mostů a plánování jejich včasných oprav, - bezpečností složky státu mohou lépe organizovat průjezd techniky přes dopravní síť, - lepší plánování nadměrných přeprav.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    44994575

  • Název vlastníka

    Centrum dopravního výzkumu, v. v. i., CAMEA, spol. s r.o., Vysoké učení technické v Brně, České vysoké učení technické v Praze, pracoviště Univerzitní centrum energeticky efektivních budov

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    O - Doposud nevyužívaný výsledek

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem