Základní analýza a návrh vhodných oblastí
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F44994575%3A_____%2F23%3A10001623" target="_blank" >RIV/44994575:_____/23:10001623 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/62243136:_____/23:N0000017
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Základní analýza a návrh vhodných oblastí
Popis výsledku v původním jazyce
Tento výstup podává prvotní výsledky analýzy a návrhu vhodných oblastí pro uplatnění vodíkových technologií. Návrh vychází z cílů legislativních a strategických dokumentů EU a ČR, a stávajících a plánovaných vodíkových aktivit v ČR.Analýza a návrh vhodných oblastí s co nejlepším ekonomickým potenciálem pro uplatnění vodíkových vozidel se soustřeďuje na výběr lokalit, kde dává využívání vodíku v dopravě opodstatněný smysl, s ohledem na specifika dané lokality, jako je historie daného regionu, ochotu samospráv zapojit se do inovačních projektů, velikost vozových parků, možnost distribuce, případně lokální výrobu vodíku a podobně.Na základě rozboru všech těchto informací se otevírá prostor pro následné modelování poptávky po vodíku v dopravním sektoru. Cílem této studie je tedy poskytnutí podpůrných informací pro výsledné modelování poptávky po obnovitelném vodíku.
Název v anglickém jazyce
Basic analysis and design of suitable areas
Popis výsledku anglicky
This result provides the initial analysis and design of suitable areas for the application of hydrogen technologies. The proposal is based on the objectives of EU and Czech legislative and strategic documents. Existing and planned hydrogen activities in the Czech Republic are also included. The analysis and design of suitable areas with the best economic potential for the application of hydrogen vehicles focuses on the selection of locations where the use of hydrogen in transport makes reasonable sense, taking into account the specifics of the location, such as the history of the region, the willingness of local governments to engage in innovative projects, the size of vehicle fleets, the possibility of distribution or local production of hydrogen, etc. Based on the analysis of all this information, there is scope for subsequent modelling of hydrogen demand in the transport sector. The aim of this study is therefore to provide supporting information for the resulting renewable hydrogen demand modelling.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20104 - Transport engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TN02000007" target="_blank" >TN02000007: Národní centrum vodíkové mobility</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů