Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Eprin Troubleshooting Ticket System

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46343601%3A_____%2F23%3AN0000004" target="_blank" >RIV/46343601:_____/23:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.eprin.cz/" target="_blank" >https://www.eprin.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Eprin Troubleshooting Ticket System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Některé části systému jako webové rozhraní a interakce s externím i interním uživatelem byla nahrazena modulem JIRA service desk. Velká část vývoje byla zaměřena na propojení tohoto modulu a informačního systému. Tato cesta se ukázala z pohledu budoucího použití jako nejlepší s ohledem na oddělení uživatelského rozhraní, možnost customizace a EPR systému. Pro realizace komunikačního můstku byla využita nová metoda pomocí knihovny Econnet.dll. Stěžejní část výsledku je právě v implementaci komunikačního můstku a synchronizace JIRA a aktuální informační systém QI.

  • Název v anglickém jazyce

    Eprin Troubleshooting Ticket System

  • Popis výsledku anglicky

    Some parts of the system, such as the web interface and interaction with external and internal users, have been replaced by the JIRA service desk module. A large part of the development was focused on connecting this module and the information system. From the point of view of future use, this path proved to be the best with regard to the separation of the user interface, the possibility of customization and the EPR system. A new method using the Econnet.dll library was used to implement the communication bridge. The key part of the result is the implementation of the communication bridge and synchronization of JIRA and the current QI information system.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20205 - Automation and control systems

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EG17_175%2F0015721" target="_blank" >EG17_175/0015721: Inovativní systém služeb podporujících automatizaci</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Eprin troubleshooting ticket system

  • Technické parametry

    Systém na hlášení a řešení požadavků od zákazníka na SW a technickou podporu. Hlavní výhodou je propojení systému pro evidenci a správu servisních požadavků a informačního systému. Úvodní pokus o naprogramování webové aplikace byl v průběhu projektu nahrazen konfigurovatelným prostředím JIRA service desk, který byl následně propojen na informační systém. Propojení bylo realizováno jinou metodou než v případě ostatních zmíněných produktů, hlavně z důvodu ověření možnosti naprogramování externího modulu pomocí platformy .NET v jazyce C# s vvyužitím knihovny EConnect.dll. V rámci projektu byl jako hlavní prvek výzkumu řešeno právě propojení na informační systém a implementace aplikace pro zpracování dat. Tato cesta se ukázala z pohledu budoucího použití jako nejlepší s ohledem na oddělení uživatelského rozhraní, možnost customizace a změny EPR systému.

  • Ekonomické parametry

    Příliš brzy pro vyhodnocení ekonomických parametrů výstupu.

  • IČO vlastníka výsledku

    46343601

  • Název vlastníka

    EPRIN spol. s r.o.