Eprin Troubleshooting Ticket System
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46343601%3A_____%2F23%3AN0000004" target="_blank" >RIV/46343601:_____/23:N0000004 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.eprin.cz/" target="_blank" >https://www.eprin.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Eprin Troubleshooting Ticket System
Popis výsledku v původním jazyce
Některé části systému jako webové rozhraní a interakce s externím i interním uživatelem byla nahrazena modulem JIRA service desk. Velká část vývoje byla zaměřena na propojení tohoto modulu a informačního systému. Tato cesta se ukázala z pohledu budoucího použití jako nejlepší s ohledem na oddělení uživatelského rozhraní, možnost customizace a EPR systému. Pro realizace komunikačního můstku byla využita nová metoda pomocí knihovny Econnet.dll. Stěžejní část výsledku je právě v implementaci komunikačního můstku a synchronizace JIRA a aktuální informační systém QI.
Název v anglickém jazyce
Eprin Troubleshooting Ticket System
Popis výsledku anglicky
Some parts of the system, such as the web interface and interaction with external and internal users, have been replaced by the JIRA service desk module. A large part of the development was focused on connecting this module and the information system. From the point of view of future use, this path proved to be the best with regard to the separation of the user interface, the possibility of customization and the EPR system. A new method using the Econnet.dll library was used to implement the communication bridge. The key part of the result is the implementation of the communication bridge and synchronization of JIRA and the current QI information system.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
20205 - Automation and control systems
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/EG17_175%2F0015721" target="_blank" >EG17_175/0015721: Inovativní systém služeb podporujících automatizaci</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Eprin troubleshooting ticket system
Technické parametry
Systém na hlášení a řešení požadavků od zákazníka na SW a technickou podporu. Hlavní výhodou je propojení systému pro evidenci a správu servisních požadavků a informačního systému. Úvodní pokus o naprogramování webové aplikace byl v průběhu projektu nahrazen konfigurovatelným prostředím JIRA service desk, který byl následně propojen na informační systém. Propojení bylo realizováno jinou metodou než v případě ostatních zmíněných produktů, hlavně z důvodu ověření možnosti naprogramování externího modulu pomocí platformy .NET v jazyce C# s vvyužitím knihovny EConnect.dll. V rámci projektu byl jako hlavní prvek výzkumu řešeno právě propojení na informační systém a implementace aplikace pro zpracování dat. Tato cesta se ukázala z pohledu budoucího použití jako nejlepší s ohledem na oddělení uživatelského rozhraní, možnost customizace a změny EPR systému.
Ekonomické parametry
Příliš brzy pro vyhodnocení ekonomických parametrů výstupu.
IČO vlastníka výsledku
46343601
Název vlastníka
EPRIN spol. s r.o.