Modulární členění výuky a dobré příklady z praxe
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F12%3A%230000132" target="_blank" >RIV/46358978:_____/12:#0000132 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://modularizace.vsp.cz/materialy-ke-stazeni" target="_blank" >http://modularizace.vsp.cz/materialy-ke-stazeni</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Modulární členění výuky a dobré příklady z praxe
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace si klade za cíl analyzovat modulární uspořádání studia nejen z pohledu metodiky tvorby modulu, ale i z hlediska strategického přístupu k řízení vysokých škol. Zabývá se podmínkami ovlivňujícími rozhodování managementu vysoké školy v oblasti vzdělávání, které se vztahují k jejímu vnějšímu i vnitřnímu prostředí. Základní řízení a rozhodování zahrnuje zejména tvorbu nabídky studijních oborů s ohledem na zaměření vysoké školy, na její pedagogické a vědecko-výzkumné zázemí, na metody výuky a respektování dlouhodobých trendů v oblasti vzdělávání i ve vztahu k aktuální poptávce na trhu. Východiskem jsou zkušenosti především domácích a zahraničních vysokých škol, využívány jsou jsou osvědčené postupy modulárního členění výuky z oblasti podnikání.
Název v anglickém jazyce
Modular division instruction and best practices from business
Popis výsledku anglicky
The publication aims to analyze the modular organization of study not only in terms of the methodology of the module, but also in terms of a strategic approach to the management of universities. It deals with conditions affecting management decisions inthe area of high school education, which apply to its external and internal environment. Basic management and decision making including in particular fields of study given the focus of high school, her teaching and research facilities, the teaching methods and respect for the long-term trends in the field of education in relation to the current market demand. The starting point is experience primarily domestic and foreign universities, are used as best practices modular division of teaching entrepreneurship.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-87306-11-6
Počet stran knihy
100
Název nakladatele
EDUCA Service
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—