Kvalita výuky projektového řízení na českých veřejných vysokých školách
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156489%3A43670%2F10%3A00160075" target="_blank" >RIV/62156489:43670/10:00160075 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Kvalita výuky projektového řízení na českých veřejných vysokých školách
Popis výsledku v původním jazyce
Projektové řízení neboli systematické vedení počítající se všemi vnitřními i vnějšími vlivy, je oborem poměrně mladým, nicméně pro zdárné, efektivní a systémové řízení zásadním. Mnoho mezinárodních či národních společností úspěšně a účinně využívá metodprojektového řízení. Na českých vysokých školách je však bohužel pojem "projekt" či "projektové řízení" mnohdy zaměňováno a mylně chápáno. Osvěta v oblasti projektového řízení, zavedení výuky jeho principů v manažerské struktuře veřejných vysokých škol je významnou výzvou a současně motivací zvýšit kvalitu českého školství na mezinárodní úroveň pomocí vnitřní reorganizace a systematizace. Dalším řešením či podporou vzdělávání v oblasti projektového řízení by mohla být povinná výuka projektového managementu (PM) na středních školách. Přestože "projektové učení" je zahrnuto v rámcových vzdělávacích programech, přesná definice rozsahu a obsahu výuky není nikde vymezeno, což snižuje předpoklad plošného rozšíření a implementace. Cílem příspě
Název v anglickém jazyce
Quality of project management education in czech public universities
Popis výsledku anglicky
Project management or accounting for the systematic management of all internal and external influences, is a relatively young field, however, for successful, efficient system management and key. Many international and national companies successfully andeffectively utilizing project management methods, the Czech universities, unfortunately, the concept of a project or project management is often confused and misunderstood. Education in project management, implementation of teaching its principles to themanagement structure of public universities is a major challenge and motivation while enhancing the quality of Czech education at the international level through an internal reorganization and systematization. Another solution or the promotion of education in project management would be compulsory teaching of the project management (PM) at high schools. Although "learning project" is included in general educational programs, the exact definition of the scope and content of teaching is n
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník recenzovaných příspěvků z konference Grant Project Management
ISBN
978-80-7318-953-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Fakulta multimediálních komunikací - Ústav marke
Místo konání akce
Zlín, Česká Republika
Datum konání akce
16. 9. 2010
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—