Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Specifika narušené komunikační schopnosti a logopedické intervence u vysokoškolských studentů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F14%3A%230000194" target="_blank" >RIV/46358978:_____/14:#0000194 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Specifika narušené komunikační schopnosti a logopedické intervence u vysokoškolských studentů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Narušená komunikační schopnost a logopedická intervence v období adolescence a ranné dospělosti u vysokoškolských studentů má svoje zvláštnosti. Spolupráce s komunikačními partnery a týmový přístup zvyšuje efektivitu péče o osoby s narušenou komunikačníschopností. Pomáhá řešit problémy nejen komunikační, ale i souvisící problémy pedagogické, psychologické a sociální. Součastí příspěvku je případová studie, která popisuje konkrétní intervenci z logopedické praxe.

  • Název v anglickém jazyce

    Specificity of impaired communication ability and logopedic intervention of university students

  • Popis výsledku anglicky

    Impaired communication ability and logopedic intervention during adolescence and early adulthood in university student is specific. Effeciency of care provided to people with impaired communication ability is enhanced through cooperation with the interlocutor and team approach. This helps resolve not just communication inaptness, but also related pedagogic, psychological and social issues. The paper includes a case study featuring a specific intervention from logopedic praktice.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Rozvoj kompetencí vysokoškolských poradců napříč poradenským spektrem

  • ISBN

    978-80-260-6483-1

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    107-115

  • Počet stran knihy

    123

  • Název nakladatele

    Asociace vysokoškolských poradců

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly