Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Není lektor jako lektor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F14%3AN0000001" target="_blank" >RIV/46358978:_____/14:N0000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Není lektor jako lektor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Častým tématem odborných diskurzů v oblasti vzdělávání dospělých bývá obvykle sám vzdělávající se: co vše by měl znát, umět, jaké by měl mít kompetence apod. Občas ale není na škodu podívat se do vlastních řad. V následujícím příspěvku se tedy pokusíme shrnout více či méně známé požadavky na lektora a porovnáme je s podmínkami získání živnostenského oprávnění provozování lektorské činnosti v České republice. Cílem textu je přispět do diskuse o profesionalizaci lektorské práce.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality and qualifications of lecturers

  • Popis výsledku anglicky

    One of the most common topics regarding education of adults are the adult students themselves: what knowledge should they know, what skills should they develop, what competences should they obtain, etc. But sometimes it doesn’t hurt to examine the other party. That’s why in the following text we will summarize the requirements on the lecturers and we will compare them with the conditions for acquiring a license to become a lecturer in the Czech Republic. The aim of this thesis is to contribute to the discussion about professionalization of the lecturer profession.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Osobnosť lektora vo vzdelávaní dospelých

  • ISBN

    978-80-557-0801-0

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    233-238

  • Počet stran knihy

    520

  • Název nakladatele

    Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici – Belianum

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Kód UT WoS kapitoly