Systémové možnosti dalšího vzdělávání učitelů v kontextu motivace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000221" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000221 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Systémové možnosti dalšího vzdělávání učitelů v kontextu motivace
Popis výsledku v původním jazyce
Studie se zabývá systémem a možnostmi dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků a motivací učitelů k dalšímu vzdělávání. Text analyzuje současný stav a možnosti rozvoje učitelské profese, včetně legislativní úpravy a motivačních nástrojů ovlivňujícíchdalší vzdělání učitelů. Důraz je kladen na analýzu změn kurikula středního vzdělávání a na rozvoj profesních kompetencí učitelů.
Název v anglickém jazyce
Systemic possibilities of teaher further education in the context of motivation
Popis výsledku anglicky
This study deals with the system and possibilities of further education of teachers and their motivation to further education. The text analyzes the current state and possibilities of the development of teaching profession including legislation and motivation tools affecting further education of teachers. The emphasis is put on the analysis of changes in secondary education curriculum and development of professional competencies of teachers.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Andragogiká revue
ISSN
1804-1698
e-ISSN
—
Svazek periodika
—
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
13-31
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—