Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problematika dalšího vzdělávání a pozice zájmového vzdělávání v něm

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000255" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000255 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Problematika dalšího vzdělávání a pozice zájmového vzdělávání v něm

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Další vzdělávání je jednou z fundamentálních etap celoţivotního učení společně s počátečním vzděláváním. Zahrnuje neformální a formální vzdělávání a značí se velkou rozmanitostí, proto je to oblast těţce analyzovatelná. Problémem je celková nedostatečnápozornost, nesystematičnost a absence jednotného rámce dalšího vzdělávání. Zájmové vzdělávání je jedním z jeho segmentů, který není dostatečně vnímán a analyzován. Příspěvek se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a oblastí zájmového vzdělávání. Pohledem na vybrané výzkumy neformálního vzdělávání ve volném čase a analýzou vlastního dotazníkového šetření zájmového vzdělávání.

  • Název v anglickém jazyce

    Further education problematics and the position of interest education in it

  • Popis výsledku anglicky

    Further education is one of the fundamental phase of lifelong learning together with initial education. It includes informal and formal education and is denoted great diversity, therefore it is an area heavily analyzable. The problem is the overall lackof attention, unsystematic and lack of a unified framework for further education. Interest education is one of its segments, which is not adequately perceived and analyzed. The contribution deals with issues of further education and areas of interest education. View of selected researches informal education in leisure time and analysis of own a questionnaire survey interest education.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky? Sborník z mezinárodní doktorandské andragogické konference 25. 3. 2015

  • ISBN

    978-80-905240-5-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    58-75

  • Název nakladatele

    Erudio Patria, s.r.o.

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    25. 3. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku