Problematika dalšího vzdělávání a pozice zájmového vzdělávání v něm
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A%230000255" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:#0000255 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Problematika dalšího vzdělávání a pozice zájmového vzdělávání v něm
Popis výsledku v původním jazyce
Další vzdělávání je jednou z fundamentálních etap celoţivotního učení společně s počátečním vzděláváním. Zahrnuje neformální a formální vzdělávání a značí se velkou rozmanitostí, proto je to oblast těţce analyzovatelná. Problémem je celková nedostatečnápozornost, nesystematičnost a absence jednotného rámce dalšího vzdělávání. Zájmové vzdělávání je jedním z jeho segmentů, který není dostatečně vnímán a analyzován. Příspěvek se zabývá problematikou dalšího vzdělávání a oblastí zájmového vzdělávání. Pohledem na vybrané výzkumy neformálního vzdělávání ve volném čase a analýzou vlastního dotazníkového šetření zájmového vzdělávání.
Název v anglickém jazyce
Further education problematics and the position of interest education in it
Popis výsledku anglicky
Further education is one of the fundamental phase of lifelong learning together with initial education. It includes informal and formal education and is denoted great diversity, therefore it is an area heavily analyzable. The problem is the overall lackof attention, unsystematic and lack of a unified framework for further education. Interest education is one of its segments, which is not adequately perceived and analyzed. The contribution deals with issues of further education and areas of interest education. View of selected researches informal education in leisure time and analysis of own a questionnaire survey interest education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Je andragogika opravdu věda? aneb Jak mohu přispět k ukotvení andragogiky? Sborník z mezinárodní doktorandské andragogické konference 25. 3. 2015
ISBN
978-80-905240-5-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
18
Strana od-do
58-75
Název nakladatele
Erudio Patria, s.r.o.
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
25. 3. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—