Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A00000158" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:00000158 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni
Popis výsledku v původním jazyce
Monografie sestává ze čtyř částí. První část je věnována kvalitě ve službách cestovního ruchu, standardům využívaným v České republice a charakteristice turistické destinace Posázaví. Druhá část se zabývá aspekty tvorby strategie v oblasti cestovního ruchu, problematikou cestovního ruchu v České republice a marketingovou komunikací v něm. Třetí část pojednává cestovní ruch jako průřezové odvětví i s ohledem na právo v cestovním ruchu. Čtvrtá část zahrnuje výsledky studentské grantové soutěže v rámci specifického vysokoškolského výzkumu UJAK se zaměřením na turistický region Střední Čechy.
Název v anglickém jazyce
Marketing and tourism management at national and regional level
Popis výsledku anglicky
Monograph consists of four parts. The first part is dedicated to quality in tourism services, the standards employed in the Czech Republic and the characteristic tourist destination Posazavi. The second part deals with aspects of the strategy in the field of tourism, the problems of tourism in the Czech Republic and marketing communications in him. The third part deals with tourism as a cross-industry and with regard to the right to tourism. The fourth section includes the results of the student grant competition under the specific university research UJAK focusing on the tourist region Central Bohemia.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788074521096
Počet stran knihy
236
Název nakladatele
Univerzita Jana Amose Komenského Praha
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—