Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F15%3A00000158" target="_blank" >RIV/46358978:_____/15:00000158 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie sestává ze čtyř částí. První část je věnována kvalitě ve službách cestovního ruchu, standardům využívaným v České republice a charakteristice turistické destinace Posázaví. Druhá část se zabývá aspekty tvorby strategie v oblasti cestovního ruchu, problematikou cestovního ruchu v České republice a marketingovou komunikací v něm. Třetí část pojednává cestovní ruch jako průřezové odvětví i s ohledem na právo v cestovním ruchu. Čtvrtá část zahrnuje výsledky studentské grantové soutěže v rámci specifického vysokoškolského výzkumu UJAK se zaměřením na turistický region Střední Čechy.

  • Název v anglickém jazyce

    Marketing and tourism management at national and regional level

  • Popis výsledku anglicky

    Monograph consists of four parts. The first part is dedicated to quality in tourism services, the standards employed in the Czech Republic and the characteristic tourist destination Posazavi. The second part deals with aspects of the strategy in the field of tourism, the problems of tourism in the Czech Republic and marketing communications in him. The third part deals with tourism as a cross-industry and with regard to the right to tourism. The fourth section includes the results of the student grant competition under the specific university research UJAK focusing on the tourist region Central Bohemia.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50201 - Economic Theory

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788074521096

  • Počet stran knihy

    236

  • Název nakladatele

    Univerzita Jana Amose Komenského Praha

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy