Studium andragogiky a možnosti profesionalizace andragogických povolání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F18%3A00000010" target="_blank" >RIV/46358978:_____/18:00000010 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Studium andragogiky a možnosti profesionalizace andragogických povolání
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem příspěvku je posoudit přínos vysokoškolského studia andragogiky k profesionalizaci andragogických povolání. Vycházíme z rešerše koncepcí studia andragogiky v zemích Evropské unie, především v sousedních a německy mluvících. Získané poznatky byly konfrontovány s profesními teoriemi. Ukazuje se, že využití nových forem studia je možným výrazným příspěvkem k profesionalizaci.
Název v anglickém jazyce
Study of andragogy and professionalization possibilities of andragogical professions
Popis výsledku anglicky
The study aim to assess the contribution of university study of adult education to the professionalization of andragogical professions. It has come out from the background research of adult education study in European Union member states. The obtained knowledge were confronted with the theories of profession. It was shown that the utilisation of new forms of adult education study is a possible significant contribution to the professionalization.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů