Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diversity in special education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F19%3A00000080" target="_blank" >RIV/46358978:_____/19:00000080 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://sciendo.com/article/10.14746/kse.2019.16.3" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.14746/kse.2019.16.3</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.14746/kse.2019.16.3" target="_blank" >10.14746/kse.2019.16.3</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Diversity in special education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article discusses the programme of special education and its range of sub-fields. The introductory section summarises reflections on the origin of the field, philosophy and its formation, aims and target groups, paradigm shift and introduction of new methods and forms of pedagogical work in special education. The second part presents a new course Resocialisation and Prison Education in special education, which is one of the specialisations, pillars or schools of special education.

  • Název v anglickém jazyce

    Diversity in special education

  • Popis výsledku anglicky

    The article discusses the programme of special education and its range of sub-fields. The introductory section summarises reflections on the origin of the field, philosophy and its formation, aims and target groups, paradigm shift and introduction of new methods and forms of pedagogical work in special education. The second part presents a new course Resocialisation and Prison Education in special education, which is one of the specialisations, pillars or schools of special education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Culture – Society – Education

  • ISSN

    2300-0422

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    16

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    45-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus