VOLBA VYUČOVACÍCH METOD PODLE KOMPETENCÍ ABSOLVENTŮ VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46358978%3A_____%2F20%3A00000141" target="_blank" >RIV/46358978:_____/20:00000141 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
VOLBA VYUČOVACÍCH METOD PODLE KOMPETENCÍ ABSOLVENTŮ VYŠŠÍCH ODBORNÝCH ŠKOL
Popis výsledku v původním jazyce
Při volbě vyučovacích metod hrají velkou roli schopnosti, vstupní znalosti, dovednosti, dané nejen věkem ale i zkušenostmi všech účastníků vyučovacího procesu, tedy pedagoga i studentů. Cílem je vždy co nejlépe naučit studenty požadované učivo. Na Vyšší odborné škole MILLS v Čelákovicích se ale snažíme nejen studenty naučit, ale rozvíjet jejich schopnosti (se zaměřením na vybrané kognitivní funkce) související s kompetencemi v jejich budoucím povolání. Tedy volbu vyučovacích metod volíme podle zaměření studovaného oboru, respektive jakým způsobem bude student naučené informace v praxi používat, zda se musí učit více nazpaměť nebo raději hledat logické souvislosti mezi získanými poznatky.
Název v anglickém jazyce
CHOICE OFTEACHING METHODS ACCORDING TO COMPETENCIES OF GRADUATES OF HIGHER PROFESSIONAL SCHOOLS
Popis výsledku anglicky
Above all, abilities, initial knowledge, skills acquired not only with age but also by the experience of all participants in the teaching process, ie the teacher and the students, play a large role in the choice of teaching methods. Our aim is always to best teach students the required curriculum. At the MILLS College in Čelákovice, however, we are trying not only to teach students, but to develop their skills (focusing on selected cognitive functions) related to competences in their future careers. Thus, the choice of teaching methods we choose accordingly to the focus of the studied field, or how the student will use the learned information in practice, whether they have to learn more by heart or rather look for logical connections between the acquired knowledge.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Andragogické štúdie 2020
ISBN
9788055717302
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
224-231
Název nakladatele
Katedra andragogiky, Pedagogická fakulta Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici
Místo vydání
Banská bystrica
Místo konání akce
Banská bystrica
Datum konání akce
1. 1. 2020
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—