Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kontrolní přípravek podélníků SK326-1

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46709002%3A_____%2F15%3A%230000946" target="_blank" >RIV/46709002:_____/15:#0000946 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kontrolní přípravek podélníků SK326-1

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přípravek slouží pro kontrolu spáry mezi střešním podélníkem a kopytem, reprezentujícím část střechy vozidla. Měřena je velikost spáry ve dvou místech a kontroluje se, zda se nachází v dané toleranci. Kontrola je prováděna z důvodu správného usednutí podélníku na střechu vozidla. Nakonec je kontrolována délka podélníku. Přípravek je vybaven magnety pro uložení jednotlivých komponent, sloužících pro montáž podélníku na měrku. Přípravek je uzpůsoben pro transport a usazení na měřící stanoviště, kde může být jednoduše kontrolováno levé i pravé provedení podélníku.

  • Název v anglickém jazyce

    Control preparation of SK326-1 rails

  • Popis výsledku anglicky

    The jig is used to check the gap between the roof rail and the hoof, representing part of the vehicle roof. The size of the gap is measured in two points and it is checked whether it is within a given tolerance. The check is carried out for the reasons of a proper sitting of the rail onto the vehicle roof. Finally, the length of the rail is checked. The jig is equipped with magnets for mounting particular components serving for mounting the rail on the gauge. The jig is adapted for transport and installation on the measuring standpoint where it can be easily checked the left and the right embodiment of the rail.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>prot</sub> - Prototyp

  • CEP obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1213" target="_blank" >LO1213: Excelentní Strojírenský Výzkum</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    ACLF9107, ACLF9108

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Přípravek slouží pro kontrolu tvarových ploch podélníku ve smontovaném stavu, pro správné usazení na střeše vozidla. Prototyp byl vyroben pro ACL Automotive, s.r.o.; Newtonova 596, 462 06 Liberec XXIII; IČ 22772774, číslo smlouvy 150768. Odpovědná osobaLibor Kulda, telefon 739 244 392.

  • Ekonomické parametry

    100% kontrola kvality vyráběných dílů, snížení manipulačního času o 78% pro levé a pravé provedení.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    22772774

  • Název vlastníka

    ACL Automotive, s.r.o.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem