Zařízení pro replikaci jízdních cyklů využívající vysokorychlostní GPS jako signálu okamžité rychlosti vozidla
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000177" target="_blank" >RIV/46747885:24210/08:#0000177 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Vehicular driving cycle replicator utilizing a high-speed GPS as vehicle speed signal.
Popis výsledku v původním jazyce
Replication of chassis dynamometer driving cycles on a designated test track offers a way to achieve reproducible vehicle emissions tests without a dynamometer. This is especially beneficial for heavy vehicle testing, where expenses associated with vehicle transport or removal of its engine for testing are relatively high. To reproduce driving cycles, a speed signal with an update rate of several Hz is needed. Two possible sources are engine control unit data and a 5-Hz GPS unit. Emissions measurements,conducted with a relatively primitive on-board monitoring system, were reasonably reproducible. This approach is generally limited by the available test track to low and medium speed cycles.
Název v anglickém jazyce
Vehicular driving cycle replicator utilizing a high-speed GPS as vehicle speed signal.
Popis výsledku anglicky
Replication of chassis dynamometer driving cycles on a designated test track offers a way to achieve reproducible vehicle emissions tests without a dynamometer. This is especially beneficial for heavy vehicle testing, where expenses associated with vehicle transport or removal of its engine for testing are relatively high. To reproduce driving cycles, a speed signal with an update rate of several Hz is needed. Two possible sources are engine control unit data and a 5-Hz GPS unit. Emissions measurements,conducted with a relatively primitive on-board monitoring system, were reasonably reproducible. This approach is generally limited by the available test track to low and medium speed cycles.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JB - Senzory, čidla, měření a regulace
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2008
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
PEMS-DCR-GPS
Číselná identifikace
—
Technické parametry
zařízení navádí řidiče při replikaci předem stanovených jízdních cyklů na vhodném zkušebním okruhu
Ekonomické parametry
umožnění provedení emisních testů podle jízdních cyklů s použitím zkušebního okruhu místo tradičně používané válcové zkušebny
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
46747885
Název vlastníka
Technická univerzita v Liberci
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence
Požadavek na licenční poplatek
Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek
Adresa www stránky s výsledkem
—