Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv jízdy vysokou rychlostí a agresivní jízdy na výfukové emise moderních lehkých vozidel.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F08%3A%230000183" target="_blank" >RIV/46747885:24210/08:#0000183 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effect of high-speed, performance driving on exhaust emissions of modern light-duty vehicles.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Emissions of several cars were measured with an on-board system during real-world operation. On one turbodiesel car, emissions of nitric oxide (NO) and particulate matter (PM) were substantially higher at speeds beyond 130 km/h. On two turbodiesel cars,emissions of NO and PM were substantially higher during performance, aggressive driving. An old gasoline car produced less PM emissions than either of the two modern turbodiesel cars. Neither the increase in freeway speed limits to 160 km/h nor the incentive to replace old vehicles with new ones are therefore expected to result in substantial reduction in PM emissions.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of high-speed, performance driving on exhaust emissions of modern light-duty vehicles.

  • Popis výsledku anglicky

    Emissions of several cars were measured with an on-board system during real-world operation. On one turbodiesel car, emissions of nitric oxide (NO) and particulate matter (PM) were substantially higher at speeds beyond 130 km/h. On two turbodiesel cars,emissions of NO and PM were substantially higher during performance, aggressive driving. An old gasoline car produced less PM emissions than either of the two modern turbodiesel cars. Neither the increase in freeway speed limits to 160 km/h nor the incentive to replace old vehicles with new ones are therefore expected to result in substantial reduction in PM emissions.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    DI - Znečištění a kontrola vzduchu

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Advances in Automotive Engineering.

  • ISBN

    978-80-7399-496-9

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    200

  • Název nakladatele

    Tribun EU, Brno

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS kapitoly