Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FEM optimization of the headrests safety During rear impact

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F10%3A%230001706" target="_blank" >RIV/46747885:24210/10:#0001706 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FEM optimization of the headrests safety During rear impact

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Testing and parameter optimizing of automotive seat parts (geometry, design, comfort layer, headrest) are very important for safety and comfort (1), (5). Human safety depends mainly on position of the human body in teh car. There are different testing merhodologies . Euro NCAP NHTSA etx. and different testing dummies - Hbrid III,m Biorid etc. HIC factor is main safety criterion computed from head acceleraion druting crash. Main aim of ahis paper is optimization of the headrest by using FE simulations.Initial and boundary conditions in sikulations are the same as in real experiment (WHIPLASH SRA 23km/h- EuroNCAP). Optimization if geadrests are used to get higher human head safety and to decrease HSW sybdrine creation

  • Název v anglickém jazyce

    FEM optimization of the headrests safety During rear impact

  • Popis výsledku anglicky

    Testing and parameter optimizing of automotive seat parts (geometry, design, comfort layer, headrest) are very important for safety and comfort (1), (5). Human safety depends mainly on position of the human body in teh car. There are different testing merhodologies . Euro NCAP NHTSA etx. and different testing dummies - Hbrid III,m Biorid etc. HIC factor is main safety criterion computed from head acceleraion druting crash. Main aim of ahis paper is optimization of the headrest by using FE simulations.Initial and boundary conditions in sikulations are the same as in real experiment (WHIPLASH SRA 23km/h- EuroNCAP). Optimization if geadrests are used to get higher human head safety and to decrease HSW sybdrine creation

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mezinárodná vedecká konferencia kateder částí a mechanismů strojů

  • ISBN

    978-80-970294-1-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita Košice

  • Místo vydání

    Košice

  • Místo konání akce

    Košice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku