Model by-wire (wheel) Steering
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F11%3A%230002604" target="_blank" >RIV/46747885:24210/11:#0002604 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.hydropneutech.sk/" target="_blank" >http://www.hydropneutech.sk/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Model by-wire (wheel) Steering
Popis výsledku v původním jazyce
Vehicle driving stability and maneuverability may be achieved by optimalized chassis control, especially by wheel directional control. Integrated electronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integratedelectronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integrated electronic control systems are developing very quickly and in comparison with those from the 80s they feature substantially higher performance. ?Electronics? is not only a part of the systems for the distribution of power while braking but also for vehicle driving stability. The use of such a system in combination with the directional control where the ?deflection? of each wheel is subject to an autonomous actuating unit (actuator) will result in further development of the integrated control system and application of so called by-wire technologies.
Název v anglickém jazyce
Model by-wire (wheel) Steering
Popis výsledku anglicky
Vehicle driving stability and maneuverability may be achieved by optimalized chassis control, especially by wheel directional control. Integrated electronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integratedelectronic control systems entail significant innovation in the area of directional control. The integrated electronic control systems are developing very quickly and in comparison with those from the 80s they feature substantially higher performance. ?Electronics? is not only a part of the systems for the distribution of power while braking but also for vehicle driving stability. The use of such a system in combination with the directional control where the ?deflection? of each wheel is subject to an autonomous actuating unit (actuator) will result in further development of the integrated control system and application of so called by-wire technologies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Hydraulika a pneumatika
ISSN
1335-5171
e-ISSN
—
Svazek periodika
2011
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
43-45
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—