Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimization of Car Seats in the Interaction of Sitting Man on the Size of the Contact Pressure

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230002904" target="_blank" >RIV/46747885:24210/12:#0002904 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of Car Seats in the Interaction of Sitting Man on the Size of the Contact Pressure

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The crew vehicle is in the direct interaction with the car seat. This interaction we can describe by few areas such as safety, comfort variability and eronomics. Every person feeling a subjective comfort. The correlation was found between comfort and contact pressure distribution. This article deals with the assessment, definition and optimization of hardness of pad in the automobile seat, the contact pressure distribution and determining the regulatory range of hardness depending on the weight of a seated man.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of Car Seats in the Interaction of Sitting Man on the Size of the Contact Pressure

  • Popis výsledku anglicky

    The crew vehicle is in the direct interaction with the car seat. This interaction we can describe by few areas such as safety, comfort variability and eronomics. Every person feeling a subjective comfort. The correlation was found between comfort and contact pressure distribution. This article deals with the assessment, definition and optimization of hardness of pad in the automobile seat, the contact pressure distribution and determining the regulatory range of hardness depending on the weight of a seated man.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JQ - Strojní zařízení a nástroje

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Mechanisms Design

  • ISBN

    978-94-007-5124-8

  • ISSN

    2211-0984

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    407-412

  • Název nakladatele

    Springer Dordrecht Heidelberg New York London

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku