Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zařízení ke vstřikování tekutého plynu pro spalovací motor

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F12%3A%230003011" target="_blank" >RIV/46747885:24210/12:#0003011 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zařízení ke vstřikování tekutého plynu pro spalovací motor

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Provedení vstřikovače LPG podle vynálezuřeší tvoření směsi vstřikováním kapalného LPG externím ohřevem tělesa koncové části vstřikovače s výtokovým kanálkem a výstupní tryskou. Zvýšení teploty tělesa koncové části vstřikovače zabrání vzniku námrazy, zvýšená teplota stěny výtokového kanálku současně zvýší tlak LPG v kanálku. Tím vzroste i výtoková rychlost mokré páry LPG do nasávaného vzduchu a zabrání se tak vzniku námrazy na hraně výstupní trysky (která je proti namrzání chráněna i teplem z ohřívané koncové části vstřikovače). Zástavba vstřikovače LPG s externím ohřevem koncové části do sacího potrubí motoru může být v konstrukčním provedení pro stěnový výtok LPG do nasávaného vzduchu: odstraní se tím omezení průtočného průřezu v sacím potrubí, kterýmse snižují výkonové parametry motoru při provozu na benzin i na LPG. Externí ohřev koncové části vstřikovače je zajištěn průtokem kapaliny z chladicího systému motoru nebo elektrickým topením.

  • Název v anglickém jazyce

    Device for injection of liquid gas for internal combustion engine

  • Popis výsledku anglicky

    Design by LPG injectors vynálezuřeší the mixture of liquid LPG injection of external heating element end of the injector with the outflow channel and outlet nozzle. Increased body temperature end of the injector to prevent ice formation, increased wall temperature of the outlet channel at the same time increases the pressure of LPG in the canal. This will improve the speed and drain wet steam LPG to the intake air and thus prevents ice formation on the edge of the nozzle exit (which is protected againstfreezing and heat from the heated end of the injector). Installation of LPG injectors with external heating to the end of the intake manifold can be in the design of the wall outlet for LPG to the intake air: removes the limitation of flow section of the suction pipe, which reduces the performance parameters of the engine when running on petrol and LPG. External heating of the injector end is secured flow of liquid from the engine cooling system and electric heating.

Klasifikace

  • Druh

    F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Číslo patentu nebo vzoru

    23313

  • Vydavatel

    CZ001 -

  • Název vydavatele

    Industrial Property Office

  • Místo vydání

    Prague

  • Stát vydání

    CZ - Česká republika

  • Datum přijetí

  • Název vlastníka

    Technická univerzita v Liberci

  • Způsob využití

    A - Výsledek využívá pouze poskytovatel

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence