Zařízení ke vstřikování zkapalněného plynu do sacího potrubí zážehového spalovacího motoru s elektrickým odporovým ohřevem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24620%2F14%3A%230000459" target="_blank" >RIV/46747885:24620/14:#0000459 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=10024924&lan=cs" target="_blank" >http://isdv.upv.cz/portal/pls/portal/portlets.pts.det?xprim=10024924&lan=cs</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Zařízení ke vstřikování zkapalněného plynu do sacího potrubí zážehového spalovacího motoru s elektrickým odporovým ohřevem
Popis výsledku v původním jazyce
Tvorba směsi vstřikováním kapalného LPG do sacího potrubí motoru vozidla (koncepce MPI) je perspektivní varianta pro alternativní palivový systém na LPG. Tento dokument představuje novou konstrukci koncové části vstřikovače kapalného LPG. Nová konstrukcekoncové části vstřikovacího ventilu pro kapalný LPG je navržena tak, že tepelný tok z ohřevu byl koncentrován na výstupní trysku - buď pomocí kapaliny z chladicího systému motoru, nebo použitím lokálního elektrické topení. Toto uspořádání významně snižuje potřebný topný výkon pro zajištění vstřikování kapalného LPG bez vzniku námrazy.
Název v anglickém jazyce
Device for Injecting Liquefied Gas Into the Intake Manifold Ignition of Internal Combustion Engine with Electric Resistance Heating
Popis výsledku anglicky
The formation of the mixture by injecting liquid LPG into the intake manifold of vehicle SI engine (conception MPI) is a perspective variant for alternative fuel system for operating the engine on LPG. This paper presents a new design of the end part ofthe injector of liquid LPG. The new design of the end part of the injector for the liquid LPG is designed so that the heat flow of heating had been directed to part of the outlet nozzle - either by flow of the coolant from the cooling system of the engine, or using of the local electric heating. This arrangement significantly reduces the required heating capacity to ensure the injection of liquid LPG without icing.
Klasifikace
Druh
F<sub>uzit</sub> - Užitný vzor
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED3.1.00%2F13%2F0291" target="_blank" >ED3.1.00/13/0291: Nové technologie a speciální komponenty strojů</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Číslo patentu nebo vzoru
27068
Vydavatel
CZ001 -
Název vydavatele
Industrial Property Office
Místo vydání
Prague
Stát vydání
CZ - Česká republika
Datum přijetí
—
Název vlastníka
Technická univerzita v Liberci, katedra vozidel a motorů, Liberec, CZ
Způsob využití
A - Výsledek využívá pouze poskytovatel
Druh možnosti využití
P - Využití výsledku jiným subjektem je v některých případech možné bez nabytí licence