Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design frame for car eTUL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F14%3A%230006586" target="_blank" >RIV/46747885:24210/14:#0006586 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-05203-8_31" target="_blank" >http://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-319-05203-8_31</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-05203-8_31" target="_blank" >10.1007/978-3-319-05203-8_31</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design frame for car eTUL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper deals with the design frame electric car eTUL. The vehicle is designed for two people sitting in a row. Presented frame construction is designed as a weldment of profiles. In its proposal was based on the proposed design of the study. Design of the frame run parallel with the verification of its properties in the finite element method and the results of this analysis were optimized. The frame was gradually analyzed at loads simulating the following conditions: static mode of the vehicle, vehicle acceleration, deceleration of the vehicle cornering, dynamic mode. The main objective was to provide sufficient stiffness at low vehicle weight. It was also determined torsional stiffness, which is an important parameter in the design of vehicle bodies.

  • Název v anglickém jazyce

    Design frame for car eTUL

  • Popis výsledku anglicky

    This paper deals with the design frame electric car eTUL. The vehicle is designed for two people sitting in a row. Presented frame construction is designed as a weldment of profiles. In its proposal was based on the proposed design of the study. Design of the frame run parallel with the verification of its properties in the finite element method and the results of this analysis were optimized. The frame was gradually analyzed at loads simulating the following conditions: static mode of the vehicle, vehicle acceleration, deceleration of the vehicle cornering, dynamic mode. The main objective was to provide sufficient stiffness at low vehicle weight. It was also determined torsional stiffness, which is an important parameter in the design of vehicle bodies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Modern Methods of Construction Design - Proceedings of ICMD 2013

  • ISBN

    978-3-319-05202-1

  • ISSN

    2195-4356

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    219-223

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Switzerland

  • Místo konání akce

    Hejnice

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku