Procesní typologie manažera
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F15%3A00002668" target="_blank" >RIV/46747885:24210/15:00002668 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Procesní typologie manažera
Popis výsledku v původním jazyce
Kvalita managementu je předpokladem každé fungující organizace. Tento management tvoří především lidé v organizaci. Osobnost manažera se pak jeví určující pro budoucnost organizace. Tato monografie řeší problematiku typologie osobnosti manažera ve vazběna pružnost organizační struktury. Přináší srovnání typologie lidí podle tzv. čtyř temperamentů od PhDr. J. Suchého, podle typologie lidí od Prof. L. Seiwerta a typologie osobnosti podle M. Manning a P. Haddock a jsou posouzeny z hlediska procesního přístupu a chování jejich osobnostních typů v systému managementu kvality apod. Následuje průzkum procesní typologie osobnosti za použití těchto tří metodik, který vychází z vlastního dotazníkového šetření autorky. Zkoumán je dále vztah typu osobnosti z těchto typologií. Druhý v monografii provedený průzkum se zaměřil na osobnost manažera a její vliv na organizaci. Byla stanovena procesní hlediska, která charakterizují tohoto manažera nejen typologicky. Byl dokázán vliv osobnosti manažera na
Název v anglickém jazyce
Process Typology of the Manager
Popis výsledku anglicky
The quality of management is a precondition for an every functioning organisation. The management consists mainly of people in the organisation. Personality of the manager seems to determine the future of the organisation. This monograph deals with the problem of a personality typology of manager in relation to the flexibility of the organisational structure. It provides a comparison of the typology of people according to four temperaments by PhDr. J. Suchy, according to the typology of people by Prof.L. Seiwert and a personality typology by M. Manning and P. Haddock. These typologies are examined in terms of the process approach and behavior of their personality types in the quality management system and so on. The following survey of personality typology from a process view uses these three methodologies and it is based on own survey of the author. The relation of a personality type from typologies is studied. The second survey in the monograph is focused on a personality of the man
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
JS - Řízení spolehlivosti a kvality, zkušebnictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7494-238-9
Počet stran knihy
59
Název nakladatele
Technická univerzita v Liberci
Místo vydání
Liberec
Kód UT WoS knihy
—