Výzkum uložení cisternové nástavby
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F15%3A00002908" target="_blank" >RIV/46747885:24210/15:00002908 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.tul.cz" target="_blank" >http://www.tul.cz</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum uložení cisternové nástavby
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem řešení bylo provést pevnostní a deformační analýzu nové konstrukce nosníků podpor sloužících k uložení cisteren pro převoz pohonných hmot. Záměrem zadavatele je navrhnout univerzální konstrukci nosníků pro cisterny uložené na jakémkoli podvozku bezohledu na typ vozidla nebo konstrukci jeho podvozku. Odlišná konstrukce by měla záviset pouze na terénu, na kterém bude vozidlo používáno,tj. běžné silniční komunikace, těžký terén na stavbách, v dolech ap. S ohledem na neznalost typu vozidla, jízdníchparametrů a terénu nebylo možné přesně stanovit chování podvozku. Ze zkušeností z provozu musí být torzně tuhá cisternová nástavba uložena na podvozku za kabinou dostatečně pružně, aby bylo umožněno kroucení podvozku. Z těchto skutečností byly pro uložení podpor na podvozek vozidla zadavatelem navrženy 3 konstrukční varianty pružných prvků.
Název v anglickém jazyce
Research of storing tank bodies
Popis výsledku anglicky
The aim was to implement the solution strength and deformation analysis of new construction support beams used to store tanks for transporting fuel. The intention of the contracting authority is to propose a universal construction beams for tanks storedon any chassis regardless of the vehicle type or design of the chassis. A different design should depend solely on the ground on which the vehicle is used, ie. ordinary roads, difficult terrain on construction sites, in mines etc. With regard to the ignorance of the type of vehicle driving parameters and the terrain it was not possible to accurately determine the behavior of the chassis. Service experience must be torsionally rigid superstructure tank mounted on the chassis behind the cab is sufficiently flexible to allow twisting the chassis. From these facts were to receive subsidies for vehicle chassis authority proposed three design variants spring elements.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JQ - Strojní zařízení a nástroje
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
31
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
KOBIT spol. s.r.o.,Konecchlumská 1100, 506 01 Jičín
Verze
—