Vliv změny momentu setrvačnosti rotačních částí převodovky na změnu výkonu vypočteného na kolech automobilu.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F17%3A00004133" target="_blank" >RIV/46747885:24210/17:00004133 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vliv změny momentu setrvačnosti rotačních částí převodovky na změnu výkonu vypočteného na kolech automobilu.
Popis výsledku v původním jazyce
Téma příspěvku se zabývá posuzováním vlivu změny momentu setrvačnosti vybraných rotačních komponent převodovky na změnu výkonu vypočteného na kolech automobilu. Výpočet byl proveden v simulačním softwaru dSpace – ASM Vehicle Dynamics. Data pro simulaci byla získána z reálné manuální šestistupňové převodovky MQ200.
Název v anglickém jazyce
Influence of the change in torque of the rotary parts of the gearbox on the change in power calculated on the wheels of the car.
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the assessment of the impact of changes in moment of inertia of the rotating components of the gearbox to change the performance on the change of performance calculated on the wheels of the car. For the simulation was used software dSpace – ASM Vehicle Dynamics and the parameters of real six-speed gearbox MQ200.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů