Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Řešení zdrojového subsystému robotického transportéru - elektrické ovládání řazení

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F13%3A86086300" target="_blank" >RIV/61989100:27230/13:86086300 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Řešení zdrojového subsystému robotického transportéru - elektrické ovládání řazení

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bylo navrženo elektronické ovládání řazení, které je umístěno na čelní straně převodové skříně. Převodová skříň má 3 polohy pro pohyb - D (dopředu), N (neutrál), R (zpátečka). Řazení je realizováno pomocí třípolohového spínače, jehož přepnutím se mění směr jízdy (dopředu, neutrál, zpátečka), to má za následek pootočení servomotoru osazeného řetězovým kolem. Ten přes dvojici řetězových kol mění natočení hřídele vstupující do převodovky. Jednotlivé pozice jsou kontrolovány induktivními snímači polohy. Pokud nedojde k zařazení, řídicí systém opětovně vydá signál k opakování úkonu.

  • Název v anglickém jazyce

    The source subsystem of robotic transporter - electrical control of gear change

  • Popis výsledku anglicky

    It has been proposed an electronic shift control, which is located on the front side of the gearbox. Gearbox has 3 positions for movement - D (Drive), N (Neutral), R (Reverse). gear change is performed using the three-position switch, the switching changes the direction (drive, neutral, reverse), this results in rotation of the servomotor fitted sprocket. Each position is controlled by inductive position sensors.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI1%2F572" target="_blank" >FR-TI1/572: Výzkum a vývoj víceúčelového robotického transportéru pro záchranu osob a zásahy v krizových situacích, ve zvláště obtížných terénních a/nebo klimatických podmínkách.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    058/22-07-2013_F

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Základní rozměry: Průměr řetězky ? 212mm; Šířka řetězu - 8mm; Rozměry pohonu s aretací ? 122 x 148 x 96 mm; Hmotnost: 1,3kg; Parametry servomotoru: Typ servomotoru - HS-5685MH (7,4V); Tah ? 12,9 kg/cm; Rychlost ? 0,2 (s/60stupňu); Kuličková ložiska ? 2xBB; Rozměry ? 40,6x19,8x37,8 mm; Hmotnost ? 60 g; MORAVSKÝ VÝZKUM, s.r.o., IČ: 27773418, Datum uzavření smlouvy: 28. 6. 2013; kontaktní osoba: Ing. Petr Kopec +420 731 154 103

  • Ekonomické parametry

    Nelze stanovit

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    Katedra robotechniky, fakulta strojní,VŠB-TU Ostrava

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    A - Poskytovatel licence na výsledek požaduje licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem