Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Control Unit for Seat with Variable Stiffness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24210%2F21%3A00009049" target="_blank" >RIV/46747885:24210/21:00009049 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.2507/32nd.daaam.proceedings.009" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.2507/32nd.daaam.proceedings.009</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2507/32nd.daaam.proceedings.009" target="_blank" >10.2507/32nd.daaam.proceedings.009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Control Unit for Seat with Variable Stiffness

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper describes the control system of car seat with variable stiffness. The pressure in pneumatic element inside the seat is controlled. It improves the comfort of sitting person and it has an influence against the fatigue. The control system is based on microprocessor using the Arduino board. There are several control strategies using two-state and proportional pneumatic valves. Central system with air reservoir or own compressor is used. This paper was written with aid of PhD student Frantisek Manlig.

  • Název v anglickém jazyce

    Control Unit for Seat with Variable Stiffness

  • Popis výsledku anglicky

    This paper describes the control system of car seat with variable stiffness. The pressure in pneumatic element inside the seat is controlled. It improves the comfort of sitting person and it has an influence against the fatigue. The control system is based on microprocessor using the Arduino board. There are several control strategies using two-state and proportional pneumatic valves. Central system with air reservoir or own compressor is used. This paper was written with aid of PhD student Frantisek Manlig.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LTE120004" target="_blank" >LTE120004: ESSGIAS - Pokročilé evropské sedačky pro globální inovaci v automobilovém sektoru</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Annals of DAAAM and Proceedings of the International DAAAM Symposium

  • ISBN

  • ISSN

    1726-9679

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    58-66

  • Název nakladatele

    DAAAM International Vienna

  • Místo vydání

    Wien

  • Místo konání akce

    Wien

  • Datum konání akce

    1. 1. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku